Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ شادی مکی:  حکم تعلیقی جریمه فروشگاه شهروند به عنوان زیرمجموعه شهرداری تهران در موضوع فروش برنج تقلبی درحالی صادر شد که اعضای شورای شهر تهران به عنوان نهاد ناظر بر شهرداری موضوع را مبهم تلقی کرده و علت صدور این رای را نمی‌دانند.   در حالیکه چند روز پیش سازمان تعزیرات حکومتی فروشگاه شهروند را به پرداخت ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و عنوان کرد که در صورت تکرار این تخلف، محکومیت اجرا می‌شود اما واکنش مدیران شهر تهران به این موضوع سکوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خلیل آبادی: سوء تفاهم شده بود!   حسن خلیل آبادی دراین‌باره به رویداد۲۴ می‌گوید: در بررسی و بازدیدی که من و آقای مسجد جامعی در همان روز‌ها از یکی دو فروشگاه شهروند داشتیم متوجه شدیم که شرکت تامین کننده این برنج‌ها را در اختیار شهروند قرار داده است و با توضیحاتی که مدیرعامل شهروند به ما داد اینگونه برداشت کردیم که سؤتفاهمی ایجاد شده است.   او می‌گوید هنوز برای ما فروش برنج تقلبی در فروشگاه شهروند موضوع ثابت نشده و نمی‌دانیم به چه علت سازمان تعزیرات چنین حکمی را برای فروشگاه شهروند صادر کرده است زیرا برای ما مشخص نیست که آیا واقعا برنج‌ها تقلبی بوده یا برنج با کیفیت خوب و بد را مخلوط کرده بودند و این مساله برای ما مبهم است.   عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با اظهار بی‌اطلاعی از جریمه شدن فروشگاه شهروند می‌گوید: ما با سازمان تعزیرات در این خصوص ارتباطی نداشتیم و این سازمان باید گزارش را به شهرداری بدهد   اعتراض شهرداری به حکم سازمان تعزیرات     زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درباره فروش برنج تقلبی در فروشگاه شهروند گفته است شورا بر عملکرد شهرداری نظارت می‌کند، اکنون شائبه تخلفی ایجاد شده و دادگاه نیز حکم متخلفان را داده است   او با بیان اینکه فروشگاه شهروند زیرمجموعه شهرداری تهران بوده و به موضوع رسیدگی می‌کند، می‌افزاید: ما منتظریم ببینیم چه می‌شود، زیرا ما نقش اجرایی نداریم، تازه چند روزی است که این حکم آمده و منتظر گزارش شهرداری هستیم این حکم بدوی بوده و قابل تجدید نظر است، باید اجازه دهیم که مراحل طی شود و به حکم اولیه اکتفا نکنیم هروقت حکم قطعی آمد چارچوب‌هایش را در نظر می‌گیریم اما قاعدتا شهرداری باید این حکم اعتراض کرده باشد.   به گزارش رویداد۲۴ به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر تهران به عنوان نمایندگان شهروندان نگاهی تسامح‌ورزانه به اقدامات شهرداری تهران و زیرمجموعه‌های تابعه آن دارند به نحوی که به جای حساسیت و سختگیری نسبت به بروز تخلف یا غفلت (که خود نوعی تخلف است)، سعی در حمایت و خریدن وقت برای یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور دارند که مدیرعامل آن مسعود سریع القلم برادر مشاور رئیس‌جمهور است، مجموعه‌ای که با داشتن آمار بالای مخاطب و مشتری در موقعیتی بسیار حساس قرار داشته و کوچک‌ترین اهمال مسئولان آن نسبت به سلامت یا کیفیت کالا‌های این مجموعه می‌تواند جان و سلامت شهروندان را با خطر مواجه کند.   نکته عجیب اینکه تا پیش از صدور رای سازمان تعزیرات، اعضای شورای شهر تهران و مسئولان شهرداری بر لزوم پیگیری و برخورد جدی با هرگونه تخلف در مجموعه فروشگاه شهروند سخن گفته بودند اما پس از صدور رای، نه تنها مدیران شهرداری تصمیم گرفته‌اند ماجرا را پیگیری نکنند، که اعضای شورای شهر تهران نیز از اساس ماجرا را منکر شده‌اند و آن را سوءتفاهم می‌دانند. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فروشگاه شهروند فروشگاه شهروند سازمان تعزیرات سازمان تعزیرات حکومتی شورای شهر تهران شهرداری تهران تخلفات شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته کنار برنامه‌ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به‌طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر