Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور وعده داد: با کمک مدیران استان زمینه احداث دو ایسگاه هواشناسی و تامین تجهیز آنها را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، سحر تاج‌بخش مسلمان در حاشیه سفر به سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید خود از این استان، شرایط این استان را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: با اجرای طرح توسعه ملی هواشناسی دو ایستگاه هواشناسی دیگر در استان احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف سفر یک روزه خود به سمنان افزود: به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر برگزاری شوراهای راهبردی به استان سمنان سفر کرده و قرار است بعد از بازدید از استان مراتب را به وزیر راه و شهرسازی رائه دهد.

تاج بخش مسلمان از برگزاری نشست‌هایی با مسوولان استان و از جمله استاندار سمنان خبر داد و گفت: در این نشست‌ها مشکلات این استان مطرح شد که این موارد بعد از جمع‌بندی به وزیر راه و شهرسازی ارائه خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برخی کمبودهای استان در بخش ایستگاه‌های هواشناسی خاطرنشان کرد: علاوه بر بحث ایستگاه‌ها، مباحثی در خصوص کمبود نیروی انسانی، نبود برخی تجهیزات و کمبود اعتبارات مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که گزارش آن به وزارتخانه ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان هواشناسی کشور در پاسخ به پرسشی در خصوص احداث ایستگاه فرودگاه سمنان گفت: این طرح هنوز در مرحله فونداسیون است و انشاالله تا زمان آغاز رسمی پروازها در فرودگاه، ایستگاه هواشناسی آن نیز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین رئیس هواشناسی کشور در نشستی با استاندار سمنان به بررسی نیازهای استان در این حوزه پرداخت.

آشناگر استاندار سمنان ضمن درخواست از سازمان هواشناسی برای تجهیز و تقویت ایستگاه‌های هواشناسی استان وعده داد: استانداری سمنان به‌منظور تکمیل ایستگاه هواشناسی دیباج و بهسازی ایستگاه هواشناسی بیارجمند مساعدت لازم را انجام دهد.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان سمنان سازمان هواشناسی مسلمان وزیر راه و شهرسازی هواشناسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در ابتدای ورود به میامی در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهدا با نثار شاخه گل ادای احترام کرد.
سپس در سفر به میامی از روستا‌ی بدون بیکار محمد آباد قطب تولید پیراهن کشور ، روستای جودانه قطب تولیدات دامی استان سمنان ، مجموعه روستایی پل ابریشم شامل پنج روستای حسین آباد ، محمد آباد  ،چاه شیرین خانه گلی و چاه فرش و نیز دهستان فرومد دیدن و با روستاییان درباره مشکلات این مناطق گفت و گو کرد .

وی همچنین با حضور در شورای اداری میامی گفت: شهرستان میامی دارای ظرفیت‌های عظیم است و تولید روزانه ۲۷ تن شیر نشان از ظرفیت‌های عظیم روستا‌های شهرستان است و برای چنین ظرفیت‌هایی سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه‌های فرآوری و شرکت‌های تعاونی روستایی که مرکز تولید لبنیات، معدن،  دوخت پیراهن و صنایع دستی  می‌تواند به توسعه شهرستان میامی کمک کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان