Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:07:48 GMT

زمان نشست بعدی سران روسیه-ایران-ترکیه

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۳۴۳۱

زمان نشست بعدی سران روسیه-ایران-ترکیه

سفیر روسیه در تهران گفت: نشست روسای جمهوری روسیه، ایران و ترکیه درباره مسائل سوریه بعد از دور بعدی گفت‌وگوهای معاونین وزرای خارجه در "نورسلطان"، در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور) برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "لوان جاگاریان" سفیر فدراسیون روسیه در تهران اعلام کرد که نشست سه جانبه روسای جمهوری روسیه، ایران و ترکیه (ولادیمیر پوتین، حسن روحانی و رجب طیب اردوغان) درباره مسائل سوریه قرار است در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور ماه) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فیلم/ محور اصلی گفتگوها در سوچی سه کشوری که می‌توانند کمر تحریم‌ها را بشکنند ایران، روسیه و ترکیه جایگزین آمریکا می‌شوند

این دیپلمات روس توضیح داد: «در اوایل ماه آگوست قرار است در نورسلطان، پایتخت جمهوری قزاقستان دور دیگری از رایزنی‌ها در چارچوب گروه آستانه، در سطح معاونین وزرای امور خارجه سه کشور ضامن صلح در سوریه (روسیه، ایران و ترکیه) انجام شود. پس از آن در پایان ماه آگوست نشست سران سه کشور در ترکیه برگزار خواهد شد.»

پیش از این "میخائیل بوگدانوف" معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه در جمع خبرنگاران یادآور شده بود که تاریخ دقیق برگزاری نشست سران روسیه-ایران-ترکیه هنوز مشخص نشده است. وی یادآور شده بود، نشست بعدی رایزنی‌ها درباره سوریه در چارچوب مذاکرات آستانه که دوازدهمین دور این گفت‌وگوهاست، در تاریخ اول و دوم ماه آگوست سال جاری (10 و 11 مرداد ماه) در شهر نورسلطان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی روسیه ایران ترکیه نشست سه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط