Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت:در هفته دولت 98 عملیات گازرسانی به 10 روستای صعب العبور و کوهستانی شهرستان رودبار به بهره برداری می رسد.
حسین اکبر از بهره مندی 10 روستای قوشه لانه،گردویشه، گلنگش، طالکوه، پس طالکوه، سیبن، اسپهبدان، شاه شهیدان، چارمان، کهنه وانسرا در شهرستان رودبار با جمعیتی بالغ بر 700 خانوار در هفته دولت امسال خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با بهره مندی این روستاهای کوهستانی از نعمت گاز طبیعی درصد بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان رودبار از 84 درصد به حدود 90 درصد افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: برای گازرسانی به این روستاها  بالغ بر 54 کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام شده و بیش از 5 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی در پایان با اشاره به تأثیرات شگرف پروژه بند «ق» در زمینه گازرسانی به روستاهای استان بویژه روستاهای شهرستان رودبار گفت: تا پیش از شروع پروژه بند «ق» 33 روستا (23درصد خانوارهای روستایی) در رودبار  برخوردار از گاز طبیعی بودند ولی هم اکنون پس از گذشت 5 سال این میزان در هفته دولت 98 به 131روستا و بهره مندی 90 درصدی خواهد رسید.
لازم به ذکر است عملیات گازرسانی به 7 روستای دیگر این شهرستان نیز در دست اجرا  قرار دارد که بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گیلان گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در همایش بزرگداشت روز ملی شورا‌های اسلامی در شهرستان شمیرانات،مطالبات مردمی از جمله حریم کیفی روستاها، وضعیت راه‌های دسترَسی شهری و روستایی و مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران از یکدیگر پیگیری شد. 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی