Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@13:52:17 GMT

استخدام ده هزار پرستار قطعی شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۳۶۷۹

صراط:

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امسال قول استخدام ۲۰ هزار پرستار داده شده که برای ۶ ماه اول سال مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر صادر شده است.

به گزارش تسنیم حیدرعلی عابدی صبح امروز در نشستی که به منظور بررسی وضعیت حوزه بهداشت و درمان که در کاشمر برگزار شد، اظهار داشت:کمسیون در مسئله مالیات پزشکان و استخدام پرستار به طور جد وارد شد و امسال قول استخدام ۲۰ هزار پرستار داده شده که برای ۶ ماه اول سال مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: اگرچه ترکیب اعضاء در کمیسیون‌های مجلس متفاوت است، اما در کمیسیون بهداشت و درمان تمامی اعضاء صرفا دارای تخصص بهداشت و درمان، آموزش و پزشکی‌اند، به‌طوری که اعضای این کمیسیون به‌جای اینکه برای وزرا مشکلات درست کنند با حمایت از وزیر بیشتر کارساز هستند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همواره اعضای کمیسیون تلاش می‌کنند به‌جای قوانین بازدارنده، مجموعه‌های وزارت بهداشت، تامین اجتماعی و هلال احمر را کمک کنند، گفت: خوشبختانه در بودجه ۹۸ برای اجرای ادامه ‌طرح تحول سلامت پیش‌ بینی‌های خوبی انجام شد و همانند سال‌های گذشته نیز ۱۱ میلیارد تومان برای اجرای این طرح مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم با برنامه‌ریزی در سطح‌بندی خدمات در راستای صرفه‌جویی هزینه‌ها اقداماتی انجام دهیم، تصریح کرد: بحث مالیات پزشکان از جمله مواردی است که بیشتر در رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته و در خصوص آن مصاحبه‌های متعددی منتشر شده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه پزشکانی که تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان گردش مالی داشته باشند، نیازی به ارائه اظهارنامه مالیاتی ندارند، گفت: رفتار برخی از پزشکان در جمع‌آوری دستگاه‌های کارتخوان خوب نبود، چرا که در بحث تعیین میزان مالیات پزشکان، تنها اظهارنامه مالیاتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: امسال قول داده شده کشاورزی از قطعی برق خارج شود و مجلس نسبت به آن کوتاه نخواهد آمد و حاضر نمی‌شود با قطع برق، امنیت غذای مردم به خطر انداخته شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  ذبیح‌الله اعظمی سارودیی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: بیش از 95 بخش کشاورزی خرده مالک است و نقش مشارکت مردمی حائز اهمیت است. سال گذشته وزارت نیرو هر جایی که دچار کمبود می‌شد سراغ صنعت می‌رفت. از سال گذشته وزارت نیرو به بخش کشاورزی و غذای مردم آمده که بارها مورد تذکر قرار گرفته است.

وی افزود: سال گذشته در شدیدترین شرایط گرمایی، برق چاه‌های کشاورزی قطع می‌شد که عادلانه نیست. در حالی که برخی گلخانه‌ها نیاز شدید به آب و برق دارند. امسال قول داده شده کشاورزی از قطعی برق خارج شود و مجلس نسبت به آن کوتاه نخواهد آمد و حاضر نمی‌شود با قطع برق، امنیت غذای مردم به خطر انداخته شود.

اعظمی ساردویی با  خرسندی از بارشهای خوب امسال بیان کرد: به میمنت بارندگی‌ها می‌توان امسال جشن خودکفایی را برگزار کرد اما ادامه این روند مستلزم تامین منابع آبی است. وزارت نیرو یک سال فرصت داشته کمبود برق را تامین کند و امید می‌رود در هفته‌های آینده تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

وی گفت:قطعی برقها عادلانه نیست و برخی کشاورزان و دامداری‌ها مجبور به صرف هزینه‌های بیشتر می‌شوند.

خودکفایی گندم نیازمند تامین برق 24 ساعته است

بنابراین گزارش هاشمی رئیس بنیاد ملی گندمکاران ضمن پیش بینی تولید 14 تا 14.5 میلیون تن گندم برای امسال گفت: اگر به موقع پول داده شود و جایزه تحویل از سوی دولت اعلام شود، امسال بالای 12 میلیون تن خرید خواهیم داشت. تا پایان امروز حدود 400 هزار تن خرید خواهیم داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریبا 70 تا 80 درصد بیشتر خواهد بود.

وی افزود: مشارکت مردم در تولید گندم، بالای 98 درصد است. تولید مستلزم فراهم شدن الزامات است اما در برخی مواقع از جمله آب مورد نیاز تولید گندم الزامات فراهم نمی‌شود که نتیجه 3 دهه اشتباه است.

هاشمی گفت: متاسفانه وظایفی که وزارت نیرو بر عهده دارد، مغفول مانده که یکی از آنها تامین برق 24 ساعته مورد نیاز کشاورز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور