Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید محمد مهدی سجادی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در سال گذشته طرح ملی نذرآب در استان سیستان و بلوچستان با هدف محرومیت زدایی و کمک به معیشت و سلامت مردم استان با حضور ۱۹ کاروان سلامت از سراسر کشور در ۱۹ منطقه استان، توزیع ۵۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان و نصب بیش از ۱۵۰۰ مخزن آب شرب در مناطق که دچار خشکسالی شده بودند اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود بارش‌های اخیر همچنان خشکسالی مناطقی از استان سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر مشکلات معیشتی و بهداشتی قرارداده است و جمعیت هلا ل احمر مرکز را برآن داشت تا با تشکیل کارگروه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مناطق محروم، طرح ملی نذرآب دو اجرایی شود.

وی گفت: ۱۱ استان کشور در این طرح مشارکت می‌کنند که پس از طی مراحل اولیه اداری، بازدید و ارزیابی اولیه (نیازمندی‌ها، بیماری‌های شایع، تعداد مخزن‌های آب مورد نیاز) مناطق هدف انجام گیرد.

این مسؤول بیان کرد: طرح ملی نذر آب دو از ۱۰ مردادماه لغایت ۲۰ شهریور در سه محور سلامت، معیشت و مخازن آب در مناطق محروم سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

انتهای یپام/ع

اجرای طرح ملی نذرآب در استان سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان