Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:38:38 GMT

آمار قابل‌اتکا اساس تصمیم‌گیری در قم است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۴۰۰۴

آمار قابل‌اتکا اساس تصمیم‌گیری در قم است

بهرام سرمست روز پنجشنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری در سالن جلسات امام جواد(ع)  استانداری قم افزود: اصلاح فرایندها در شیوه و استخراج آمار در این کارگروه برای رسیدن به یک نقطه مشترک ضروری است.

وی تصریح کرد: دبیرخانه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان نباید آمار و گزارشی را ارائه دهد که نسبت به آن‌ها به قطعیت و یقین نهایی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اساس و پایه تصمیم‌گیری استان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اشتغال و حوزه‌های دیگر بر مبنای آمار و اطلاعات موجود پی‌ریزی می‌شود.

 ۲۴۷ میلیارد تومان تسهیلات در بخش گردشگری قم پرداخت می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم نیز در این جلسه، با اشاره به عملکرد کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری عنوان کرد: در رابطه با ایجاد اشتغال پایدار روستایی ۸۰ پرونده به بانک‌های استان معرفی‌شده است.

حمید یزدانی بیان کرد: کل سهمیه استان از محل صندوق توسعه ملی در رابطه با ایجاد اشتغال پایدار روستایی ۲۴۷ میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: برای ۲۰ پرونده متقاضی بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در این رابطه پرداخت و ۲۵ پرونده دیگر نیز در مرحله بررسی و جذب اعتبار قرار دارد.
۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم استانداری قم بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • تولید زعفران به ۲۳۰ تن رسید
  • نمره «قابل قبول» هوای تهران
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله