Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریده روشن عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه ششمین برنامه ایده کاپ با محوریت نوجوانان با بیان اینکه نوجوانان آینده سازان جامعه هستند، اظهار کرد: باعث خوشحالی است که در برنامه ایده کاپ شاهد ورود فکری نوجوانان تا این اندازه در مسائل شهری بودیم و شاید قابل باور نباشد که این عزیزان تا چه اندازه به مسائل ریز شهری توجه دارند و می‌توانند در حل مشکلات شهری تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: احساس می‌کنم که ذهن‌ها در سنین بالا بسته شده و تاحدی کلیشه‌ای است و یکسری مباحث از قبل در ذهن‌ها وجود دارد، ولی نوجوانان ذهن پویا و فعالی دارند و راه‌های خیلی جالبی را برای حل مسائل ارائه می‌کنند که حتی گاهی این راه‌های خلاقانه به ذهن یک فرد باتجربه هم نرسیده و چه خوب است که از ایده‌های خلاقانه نوجوانان استفاده شود چرا که با نگاه بازتری به مسائل می‌اندیشند و با روش‌های ساده برای حل مسائل ایده می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هدف ما در کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان این است که در آینده‌ای نه چندان دور اصفهان را به قطب فرهنگی کودک و نوجوان تبدیل کنیم، ادامه داد: برای تحقق این منظور باید از حضور کودکان و نوجوانان بهره‌مند شده و نیاز‌های واقعی آن‌ها را جویا شویم و آن‌ها را در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری شهر خلاق و پویا دخیل کنیم.

روشن خاطرنشان کرد: ما با حضور مؤثر کودکان و نوجوانان به هدف نهایی خود که تبدیل اصفهان به قطب فرهنگی کودک و نوجوان است، دست خواهیم یافت؛ ضمن اینکه رسیدن به این هدف به همکاری همه ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی نیاز دارد و برای اینکه اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک به شهری خلاق و فعال و پویا تبدیل شود نیازمند حضور مؤثر کودکان و نوجوانان در تمامی برنامه‌های شهری است.

گفتنی است؛ ایده‌های نوجوانان برای شهر در ششمین برنامه "ایده کاپ" به میزبانی مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناروی‌های نوین و با همکاری خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روز پنجشنبه دوم مرداد در کتابخانه مرکزی ارائه و شنیده شد.

انتهای پیام/م

  برگزاری برنامه  ایده کاپ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر معاونت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم

حضور قاری نوجوان کشورمان و احسان یاسین، خواننده، در کشور تونس و اجرای قطعات به زبان عربی در دفاع از فلسطین با استقبال مردم این کشور مواجه شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی زنده در شبکه قرطاج تونس با یکی از مشهورترین مجریان تلویزیونی این کشور و با حضور محمود پاک‌نیت، بازیگر نقش حضرت یعقوب (ع)؛ مهوش صبرکن، بازیگر نقش کالی ماما ندیمه زلیخا در سریال یوسف (ع)؛ احسان یاسین، خواننده کشورمان؛ سید علی فیاضی، قاری قرآن نوجوان از اصفهان و نیز رایزن فرهنگی کشورمان در تونس در این برنامه قاری قرآن نوجوان به طور زنده قرآن کریم و احسان یاسین دو قطعه موسیقی اجرا کردند.

.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری نوجوان کشورمان در مسابقات قرآن تونس یکی از برنامه‌های مهم در این ایام بود. در این مدت همچنین احسان یاسین خواننده جوان کشورمان، به دعوت کشور تونس عازم این کشور شده است.

همزمان با حضور قاری منتخب کشورمان در کشور تونس، هفته فرهنگی ایران با نمایش فیلم ملک سلیمان نبی و میزبانی از دو تن از بازیگران آن برگزار شده است.

 

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

 

احسان یاسین در این رویداد فرهنگی، با قطعات معنوی و موسیقایی در حمایت از آرمان فلسطین کنسرت اجرا کرد که با استقبال خوب حاضران مواجه شد. هفته فرهنگی ایران فرصتی دوباره برای آشنایی نخبگان فرهنگی دو کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود