Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،فریده روشن در حاشیه ششمین برنامه ایده کاپ با محوریت نوجوانان، با بیان اینکه نوجوانان آینده سازان جامعه هستند گفت: باعث خوشحالی است که در برنامه ایده کاپ شاهد ورود نوجوانان تا این اندازه در مسائل شهری بودیم و شاید قابل باور نباشد که این عزیزان تا چه اندازه به مسائل ریز شهری توجه دارند و می توانند در حل مشکلات شهری تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: احساس می کنم که ذهن ها در سنین بالا بسته شده و تاحدی کلیشه ای است و یکسری مباحث از قبل در ذهن ها وجود دارد ولی نوجوانان ذهن پویا و فعالی دارند و راه های خیلی جالبی را برای حل مسائل ارایه می کنند که حتی گاهی این راه های خلاقانه به ذهن یک فرد باتجربه هم نرسیده و چه خوب است که از ایده های خلاقانه نوجوانان استفاده شود چرا که با نگاه بازتری به مسائل می اندیشند و با روش های ساده برای حل مسائل ایده می دهند.

 

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هدف ما در کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان این است که در آینده ای نه چندان دور اصفهان را به قطب فرهنگی کودک و نوجوان تبدیل کنیم، ادامه داد: برای این منظور باید از حضور کودکان و نوجوانان بهره مند شده و نیازهای واقعی آنها را جویا شویم و آنها را در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری شهر خلاق و پویا دخیل کنیم.

روشن خاطرنشان کرد: ما با حضور کودکان و نوجوانان به هدف نهایی خود که تبدیل اصفهان به قطب فرهنگی کودک و نوجوان است، دست خواهیم یافت؛ ضمن اینکه رسیدن به این هدف به همکاری همه ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیاز دارد و برای اینکه اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک به شهری خلاق و فعال و پویا تبدیل شود نیازمند حضور کودکان و نوجوانان را در تمامی برنامه های شهری است.

گفتنی است؛ ایده های نوجوانان برای شهر در ششمین برنامه "ایده کاپ" به میزبانی مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناروی های نوین و با همکاری خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روز پنجشنبه دوم مرداد در کتابخانه مرکزی شنیده شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جامعه شورای اسلامی شهر کودک و نوجوان کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است