Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@16:28:45 GMT

شهید رجایی، قشر‌های محروم را انتخاب کرد؟!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۴۹۵۲

شهید رجایی، قشر‌های محروم را انتخاب کرد؟!

خبرگزاری میزان- صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان در فضای مجازی به نقل از معظم له چنین پستی را منتشر کرد: سیاست مرحوم رجایى سیاست انتخاب توده‌ى مردم بود که مستضعفین بیشتر در آن‌ها هستند، سربازان این انقلاب بیشتر در آن‌ها هستند و این انتخاب بسیار عاقلانه‌اى بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 13:43 - 03 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۱۸۳

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان در فضای مجازی به نقل از معظم له چنین پستی را منتشر کرد:
«تحلیل رجایى بسیار تحلیل درستى بود. او مى‌دانست که در قشرهاى اجتماعى که در ایران وجود دارند در آن واحد دل همه را نمى‌توان به دست آورد.
ما اگر دل قشرهاى بالاى جامعه و مرفهین جامعه را بخواهیم به دست بیاوریم ناگزیریم سیاست هایى را اتخاذ کنیم که دل قشرهاى محروم از او ناراضى خواهد بود و اگر بخواهیم دل قشرهاى محروم و ناراضى را بدست بیاوریم سیاست‌هایى اتخاذ خواهیم کرد که گروه هاى مرفه احیانا ناراضى خواهند شد.
میان این دو انتخاب بایستى یکى را انتخاب مى‌کرد و او عاقلانه و مسلمانانه، مؤمنانه، انتخاب صحیح خودش را کرد و آن عبارت بود از انتخاب توده‌ى مردم.
سیاست مرحوم رجایى سیاست انتخاب توده‌ى مردم بود که مستضعفین بیشتر در آن‌ها هستند، انقلابیون بیشتر در آن‌ها هستند، وفاداران بیشتر به انقلاب و به جمهورى اسلامى در آن‌ها هستند، سربازان این انقلاب بیشتر در آن‌ها هستند و این انتخاب بسیار عاقلانه‌اى بود.»


۱۳۶۱/۰۵/۲۶

مرداد ۱۳۶۰: ایام انتخاب شهید رجایی به رییس جمهوری
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبری کاربر مجازی شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت رهبری، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901736

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • معلمِ متفکر
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)