Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که منافقین در حال بیگاری دادن به کشورهای منطقه هستند، گفت: حضور تأثیرگذار در فضای مجازی استراتژی فعلی این گروهک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، بابیان این منافقین هدفشان براندازی نظام و ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: در سال‌های اخیر به‌خصوص در یک دهه گذشته حمایت‌ها و ارتباط‌های مالی منافقین با برخی از کشورهای منطقه کاملاً آشکارشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: درواقع منافقین این روزها در حال بیگاری برای برخی از کشورهای منطقه هستند که ذلت و بیچارگی این گروهک را نشان می‌دهد.

بخشایش با اشاره به تفکرات این گروهک تصریح کرد: اداره کشور به‌صورت مردم محور و برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران این جریان را به مخالفت با جمهوری اسلامی ایران واداشت.

وی ادامه داد: منافقین حکومت را برای خودشان می‌خواهند و اعتقادی به خواست مردم ندارند و همین موضوع منجر به دشمنی این گروهک با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

کارشناس مسائل سیاسی بر ضرورت هوشیاری و آگاهی در مقابل این گروهک تأکید کرد و گفت: هنوز هم در برخی از سازمان‌ها این گروهک نفوذهایی دارد و افرادی هستند که هنوز برای این گروهک در داخل کشور کار می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی جنایت‌های این گروهک علیه ملت ایران را نابخشودنی عنوان کرد و ابراز داشت: ترورهای کورکورانه و اقداماتی که به‌صورت مسلحانه مانند حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران در سال 67 انجام دادند، نشان داد که کشتن انسان‌های بی‌گناه برای این گروهک سهل و آسان است.

وی در پاسخ به این سؤال که استراتژی کنونی این گروهک چیست، گفت: رخنه در فضای مجازی و تأثیرگذاری در بخش‌های مختلف جامعه از این طریق یکی از اهداف این گروهک تروریستی است که در کشورهای مانند آلبانی در حال فعالیت هستند.

بخشایش افزود: البته به این موضوع هم باید اشاره‌کنم که در کل دنیا فضای مجازی در مسیر کنترل دولت‌ها درخواهد آمد و این‌طور نیست که نتوان این فضا را مدیریت کرد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا