Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:45:33 GMT

گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۵۳۴۹

مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد با حضور سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مردم، امروز (سوم مرداد) در محل یادمان مرصاد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: عملیات مرصاد در سایه عنایات خداوند، قاطعیت امام خمینی(ره)، شجاعت رزمندگان و حضور پرشور مردم به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: حضور مردم در جریان عملیات مرصاد و در مواجهه با منافقین به اندازه‌ای پررنگ بود که نیروهای نظامی قدرت ساماندهی آنها را نداشتند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: عملیات مرصاد در شرایطی در پایان جنگ به کشور تحمیل شد که درس‌های زیادی برای ما داشت و در جریان این عملیات شنیع‌ترین و ددمنش‌ترین دشمنان را از بین بردیم.

ریحانی گفت: در هیچ زمانی به اندازه عملیات مرصاد انسجام ملی نداشتیم، زیرا در جریان این عملیات حتی کسانی که شاید اعتقادات زیادی نداشتند، چون منافقین را خائن به نظام می‌دانستند وارد میدان شدند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته توانسته همه توطئه‌ها و راهبردهای دشمنان را ناکام بگذارد.

او ادامه داد: در روزهای گذشته نیز دشمنان سیلی‌های محکمی از نظام خوردند که پاسخ قاطعانه مقام معظم رهبری در دست رد زدن به دشمنان، ماجرای پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی نمونه‌های آن است.

 ریحانی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد پیروزی‌های بزرگتر برای ایران اسلامی باشیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد