Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:34:27 GMT

آشنایی اقتصاد گردشگری

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۵۴۶۶

آشنایی اقتصاد گردشگری

امروزه تورهای مسافرتی و گردشگری که به نقاط مختلف برگزار می‌شود، هر کدام جاذبه‌های خاص خود را دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آژانس همیشه سبز، در ادامه با برخی از این تورها آشنا می‌شویم.

تور اوکراین

تور اوکراین یکی از جذاب‌ترین تورهای اروپایی است که امروزه آژانس‌های مسافرتی زیادی اقدام به برگزاری این تور می‌کنند، یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی که اقدام به برگزاری تور اوکراین کرده، آژانس همیشه سفر است که با شرکت در آن می‌توانید بدون کمترین دردسری به‌راحتی به این تور بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت در تور اوکراین که توسط این آژانس مسافرتی برگزار می‌شود مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، اولین مزیت این تور این است که شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن به تور اوکراین بروید و به همین دلیل هزینه‌های سفر شما به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد، دومین مزیت شرکت در تور اوکراین این است که کیفیت خدماتی که به شما ارائه داده می‌شود توسط آژانس مسافرتی همیشه سفر به‌صورت کامل تضمین می‌شود و لزومی ندارد که در رابطه با این موضوع نگرانی خاصی داشته باشید، مزیت سوم این است که شما در طول این تور می‌توانید از راهنمایی‌های راهنمای تور که یک فرد با تجربه درزمینهٔ سفر به کشور اوکراین است، استفاده کنید و در طول سفر خود از بهترین جاذبه‌های گردشگری، مرکز خرید و سایر مکان‌های دیدنی کشور اوکراین دیدن کنید.

بازدید از شهر متروکه چرنوبیل

اگر علاقه‌مند به تاریخ معاصر باشید حتما تا به حال نام شهر چرنوبیل را شنیده‌اید، به‌تازگی سریالی نیز درباره این شهر ساخته‌ شده که تمامی واقعیات پیرامون این شهر در آن سریال بررسی می‌شود. این شهر یکی از شهرهای کشور شوروی بود که در اثر یک فاجعه هسته‌ای نابود شد و امروزه به‌عنوان یک شهر متروکه شناخته می‌شود، این شهر در حال حاضر در کشور اوکراین قرار دارد که شما می‌توانید در تور اوکراین از آن دیدن کنید، شما در تور اوکراین می‌توانید واقعیات و رازهایی که درباره این شهر وجود دارد را کشف کنید و اطلاعات زیادی درباره حادثه‌ای که در این شهر رخ‌ داده است، به دست بیاورید.

بازدید از تونل عشق را در تور اوکراین فراموش نکنید

تونل عشق یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری اوکراین است که سالانه افراد بسیار زیادی از آن بازدید می‌کنند، شما در این محل می‌توانید عکس‌های هنری فوق‌العاده زیبایی بگیرید و تجربه‌ای بی‌نظیر را در سفر به کشور اوکراین رقم بزنید. با کمی جست‌وجو می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده زیبایی را از این جاذبه گردشگری بسیار زیبای کشور اوکراین مشاهده کنید که بدون شک شما را وسوسه خواهند کرد تا حتما در سفر به این کشور از آن بازدید کنید.

جزیره بالی

جزیره بالی یکی از شگفت‌انگیزترین و زیباترین جزایر کشور اندونزی هست که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها واقع‌ شده است. این جزیره یکی از بهترین گزینه‌ها و مقاصد گردشگری برای گردشگرانی هست که قصد دارند از یک جزیره بازدید کنند و شما نیز می‌توانید سفر به این جزیره را در اولویت‌های خود قرار دهید. توجه داشته باشید که از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای سفر به تور بالی، اخذ ویزای مربوط به سفارت کشور اندونزی هست که توریست‌ها و گردشگران می‌توانند با اخذ ویزای توریستی این کشور در بهترین زمان ممکن به سفر خود بپردازند. زبان رایج در این جزیره اندونزیایی و واحد پول آن نیز روپیه هست و حدود چهار و نیم ساعت هم از تهران عقب‌تر هست. توجه داشته باشید که جاذبه‌های دیدنی و بی‌نظیر موجود در این جزیره سبب شده که سالانه میلیون‌ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف به شکل گروهی و انفرادی از این جزیره بازدید کنند. 

غذاهای بی‌نظیر در تور بالی

گردشگران و مسافرانی که تور بالی مورد نظر خود را رزرو می‌کنند فرصت صرف بهترین و لذیذترین غذاهای جزیره بالی را به دست می‌آورند که از مهم‌ترین این غذاها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· ساتای: یکی از لذیذترین غذاهای بالی بوده که از گوشت کبابی تهیه‌شده و برای افرادی که علاقه‌مند به غذاهای گوشتی هستند بسیار مناسب هست

· ناسی آیام: مواد اصلی این غذا از برنج جزیره بالی هست که به همراه انواع سبزیجات و ادویه‌ها طبخ و سرو می‌شود و از طرفداران بسیار زیادی در میان بالی‌ها برخوردار است.

· ببک و آیام بتوتو: یکی از سنتی‌ترین غذاهای بالی بوده که با مرغ یا اردک تهیه می‌شود و گوشت مرغ را در برگ موز پیچیده و طبخ می‌کنند. طعم این غذا بسیار بی‌نظیر هست که هر گردشگری صرف آن را در اولویت‌های خود قرار می‌دهد.

تور بیروت آژانس مسافرتی همیشه سفر

آژانس مسافرتی و جهانگردی همیشه سفر در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینهٔ فروش تورهای داخلی و خارجی آغاز کرده و در راستای کسب رضایت مسافرین خود در این عرصه کوشش می‌کند. آژانس مسافرتی همیشه سفر درزمینهٔ فروش بلیط چارتری داخلی و خارجی، رزرو بهترین هتل‌های سراسر جهان و اخذ ویزا نیز فعالیت کرده و تور بیروت یکی از منحصربه‌فردترین و ویژه‌ترین پیشنهادهای آژانس مسافرتی همیشه سفر بوده که دارای بهترین و مناسب‌ترین خدمات و امکانات گردشگری هست.

بیروت و جاذبه‌های آن

بیروت پایتخت کشور لبنان و یکی از شهرهای بزرگ و متمدن این کشور عربی زبان هست. این شهر، ساختاری زیبا داشته و یکی از بنادر اصلی کشور لبنان به شمار می‌آید. شهر بیروت قدمت بسیار زیادی داشته و سالانه جمعیت بسیار زیادی از گردشگران آسیایی، اروپایی، آمریکایی و حتی آفریقایی را به زیبایی‌های خود جذب می‌کند. این شهر آب‌وهوا و اقلیم بی‌نظیری داشته و به همین خاطر از علاقه‌مندی‌های اصلی گردشگران تور بیروت هست. این شهر بندری دارای تابستان‌های گرم و بسیار شرجی بوده و دارای زمستان‌هایی بسیار معتدل و خوش آب‌وهوا هست، ازاین‌رو تعداد گردشگران تور بیروت در زمستان‌های این شهر بسیار بیشتر از گردشگران در فصل تابستان هست.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور اوکراین تور بالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، علی فکری امروز در حاشیه آغاز به کار رسمی ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق، اظهار کرد: امروز در آغاز به کار این کمیسیون کمیته‌های مقدماتی به بررسی می‌پردازند تا طی امروز و فردا طرفین متون یادداشت تفاهم و اسنادی که دو کشور در سفر مقامات بلندپایه طرفین به امضا برسد، با یکدیگر نهایی کنند.

وی ادامه داد: صورتجلسه مذاکرات طرفین فردا بعد از ظهر در نشست صحن علنی کمیسیون مشترک بین وزیر اقتصاد ایران و وزیر تجارت عراق به امضا خواهد رسید.

فکری به کمیته‌های بررسی اشاره کرد و گفت: پنج کمیته شامل کمیته‌های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری و مالی و بانکی می‌شود.

وی در خصوص دستاورد‌های این کمیته تصریح کرد: اکنون ۱۰ سند از سمت ایران در دست مذاکره است و ۱۳ سند دیگر نیز آماده است که اگر دو کشور به تفاهم برسند این ۲۳ سند برای مذاکرات و امضای نهایی در جریان سفر مقامات عالی رتبه می‌تواند آماده شود.

معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: علاوه بر این اسناد، برخی از پروژه‌های ویژه از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی، متوازن سازی روابط اقتصادی بین دو کشور، سرمایه گذاری‌های مشترک بین دوطرف و رفع موانع تجاری چه حوزه مالی و بانکی و چه حوزه مقررات و قوانین وجود دارد را در این نشست پیش میبریم تا با تفاهم ایجاد شده، روابط دو کشور توسعه بیشتری نسبت به حال پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی