Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: از پروژه‌های استان بازدید می‌کنیم و امروز در شهرستان دشتستان از پروژه‌ها بازدید کردیم که بخش عمده این پروژه‌ها مربوط به حوزه آب بود.

وی اضافه کرد: اصلاح شبکه آبرسانی برازجان، انتقال آب و تأمین آب به صورت جدی در دستور کار است و دو آب‌شیرین‌کن در آب‌پخش و دالکی را داریم و در آب‌پخش پیشرفت کار مطلوب است و پروژه دالکی نیز تا پایان سال تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر از تزریق ۱۵ هزار متر مکعب در روز از آب‌شیرین‌کن آب‌پخش و دالکی خبر داد و افزود: ۱۱ حلقه چاه در برازجان حفاری شده است و خط انتقال نیز در دست اجرا است.

وی یکی از مشکلات مهم را شبکه‌های فرسوده آبرسانی در بوشهر و برازجان عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته زمینه اصلاح شبکه آبرسانی در این شهرها فراهم شده است.

گراوند خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل این طرح‌ها مشکلات اساسی آب دشتستان برای همیشه حل شود و از این مشکلات عبور کنیم.

کد خبر 4676186

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان بوشهر برازجان استاندار بوشهر استانداری بوشهر دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد