Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره جایزه ادبی کتاب سال کردستان شامگاه چهارشنبه ( ۲ مرداد) با حضور جمعی از نویسندگان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی با برگزاری پنل تخصصی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، دبیر دومین جایزه ادبی کتاب سال کردستان در حاشیه برگزاری این جایزه ادبی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: دومین دوره جایزه کتاب سال به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و به منظور حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران استان و حفظ و ارتقای هویت فرهنگی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا شجیعی ادامه داد: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار، ۴۳۲ اثر از ۴۶ ناشر استان به این دبیرخانه این جایزه ادبی ارسال شد که در اختتامیه از ۲۲ کتاب منتخب، جایزه کتاب برتر و کتاب شایسته تقدیر، تجلیل می شود.

وی با اشاره به حوزه های مختلف این جایزه ادبی، تصریح کرد: این جایزه به آثار برتر در حوزه های دین و فلسفه، حقوق و سیاست، تاریخ، ادبیات، جامعه شناسی، هنر و معماری، زبانشناسی، جغرافیا و حوزه کودک و نوجوان تعلق خواهد گرفت.

دبیر دومین جایزه ادبی کتاب سال کردستان با اشاره به برگزاری 3 پنل تخصصی در طول دو روز برگزاری این جایزه ادبی عنوان کرد: سه پنل تخصصی با موضوعات نوشتن به مثابه سرمایه اجتماعی، تاثیر ترجمه بر تولید ادبی و سیمای زنان در ادبیات معاصر کردی برگزار خواهد شد و طی آن نویسندگان و افراد صاحب نظر پیرامون موضوعات به بحث و تبادل نظر می پردازند.

شجیعی، سخنرانی دکتر احمد احمدیان با مدضوع کتابخوانی و کتاب نگاری در کردستان، سخنرانی دکتر محمد رحیمیان با موضوع بروز و ظعور وجود و غیاب آن در رمان کردی و سخنرانی دکتر مسعود بیننده با موضوع سیاست نوشتار را از دیگر بخش های دومین جایزه ادبی کتاب سال کردستان برشمرد.

وی بیشترین کتاب های رسیده را در بخش کودک به تعداد ۸۰ اثر اعلام کرد و افزود: انتشارات گوتار با ۱۷۳ اثر نیز بیشترین آثار را به دبیرخانه این جایزه ادبی ارسال کرد.

مراسم اختتامیه دومین جشن کتاب سال کردستان، روز پنج شنبه 3 مرداد 98 ساعت 17 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد سقز برگزار می شود و طی آن از صاحبان آثار برتر تقدیر خواهد شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره فرهنگ و ارشاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حقوق رمان کتاب سال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • نقد کتاب مویه های آمو
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا