Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از وجود ۱۳۶ هزار کلاس درس با سیستم گرمایشی غیراستاندارد در سطح کشور خبر داد و گفت: مناطق گازرسانی شده نباید از بخاری نفتی استفاده کنند. تاریخ انتشار: 15:52 - 03 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۲۱۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مهراله رخشانی مهر اظهار کرد: برای تکمیل فضا‌های آموزشی نیمه تمامی که ۵۰ درصد آن توسط خیران تامین شده در سال ۹۶ حدود ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و در سال گذشته ۹ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: برای تمام کشور برنامه داشتیم که فضا‌های نیمه تمام را فعال کنیم که در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش فعال است.

مناطق گازرسانی شده نباید از بخاری نفتی استفاده کنند
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در برخی مناطق کشور زیرساخت‌ها لازم برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس فراهم نیست، اما در مناطقی که گازرسانی شده باید تا ابتدای مهر امسال بخار‌های نفتی جمع‌آوری شود.
برچیده شدن تمام مدارس خشتی و گلی در مهر به استثنای یک استان
رخشانی مهر با بیان اینکه در حال حاضر سیستم گرمایشی ۱۳۶ هزار کلاس درس مدارس کشور غیراستاندارد است، اظهار کرد: تا مهر امسال تمام مدارس خشتی و گلی در سطح کشور به غیر از استان سیستان و بلوچستان جمع آوری می‌شود که تلاش داریم در این استان نیز شاخص عقب ماندگی نوسازی مدارس را هرچه سریع‌تر جبران کنیم.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه کرد: اعتبارات امسال ۳ هزار میلیارد تومان است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات اهداف مورد نظر عملیاتی شود.
منبع: خانه ملت
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدرسه تجهیزات گرمایی بخاری نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از اختصاص و هزینه ۵.۵ میلیارد یورو برای بهبود وضع هوا و کاهش گازهای مشعل در کشور خبر داد.

علی سلاجقه در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط‌ زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست
  • ایران امنیت انرژی بالایی دارد اگر مصرف‌کننده بگذارد
  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد