Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، محمد شیبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اشکذر 2 مردادماه در ستاد بزرگداشت چهلمین سال اقامه نماز جمعه در شهرستان اشکذر، بر ایجاد برنامه‌های خلاقانه و مبتکرانه در ستاد نماز جمعه شهرستان در مناطق مختلف برای جذب جوانان و بهره‌مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت ارزشمند جهت برپایی هر چه باشکوه‌تر این فریضه عبادی و سیاسی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمدرضا طالبیان، امام جمعه اشکذر نیز به اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مرداد ماه سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) و به امامت آیت‌الله طالقاتی در دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: نمازجمعه یک پایگاه عبادی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی است و با توجه به اهمیتی که این پایگاه در جامعه اسلامی دارد، متولیان فرهنگی شهرستان باید تلاش کنند تا این برنامه عبادی وسیاسی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حجت‌الاسلام طالبیان افزود: جذب جوانان و نوجوانان برای حضور باشکوه، آماده کردن فضای محیطی و ارتقاء سطح کمی و کیفی نماز جمعه به منظور افزایش بینش مردم از جمله مهمترین وظایفی است که باید مورد توجه اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان قرار گیرد.

وی بیان کرد: باید افراد توانمند به ویژه جوانان در ستاد‌های نماز جمعه اشکذر، رستاق و خضرآباد جذب‌ و میدان داده شوند تا با نظم تشکیلاتی و تقسیم کار، این ستاد به اهداف عالی خود یعنی اقامه باشکوه نماز جمعه دست یابد.

یادآور می‌شود در این جلسه پیرامون رفع مسائل و مشکلات ستاد نماز جمعه اشکذر بحث و تبادل نظر و مقرر شد برنامه‌های مختلف از جمله برپایی نمایشگاه کتاب در محل نماز جمعه، تقدیر از فعالان ستاد، برنامه‌ریزی دیدار اعضای ستاد نماز جمعه با خانواده شهدا شهرستان، توزیع بروشور با محوریت تاثیرات نماز جمعه به عنوان یکی از سنگرهای فرهنگی نظام اسلامی در طول چهل سال گذشته، لزوم استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی جهت حضور هر چه بیشتر جوانان در نماز جمعه و نصب بنر در سطح شهر اجرا شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمازجمعه اشکذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: بیش از ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد در قالب طرح جهش تولید زیر کشت می‌رود.

مجید طائف در حاشیه بازدید از مزارع الگویی بروجرد در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: تعهد ما در شهرستان بروجرد در قالب طرح جهش تولید در دیمزارها ۲۲ هزار و ۶۹۶ هکتار بوده که تاکنون  ۱۹ هزار و ۳۷۵ هکتار زیر کشت رفته است.

وی ادامه داد: طی دو سال ۲۷ دستگاه ادوات کشاورزی برای این شهرستان در قالب این طرح برای کشاورزان تامین شده است.

طائف اظهار کرد: ۲۹ کارشناس برای اجرای طرح جهش تولید در شهرستان بروجرد در حال فعالیت بوده و ۵ مرکز خدمات کشاورزی نیز برای این مهم در نظر گرفته شده است.

این مسئول به جزئیات اجرای طرح در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ابلاغی گندم ۹۰۰۰ هکتار بوده که ۱۱ هزار و ۹۰۰ هکتار کشت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان تصریح کرد: تعهد ستاد در جو ۷۵۰۰ هکتار بوده که ۶۵۰۰ هکتار اجرایی شده است. همچنین نخود ۷۵۰ هکتار بوده که ۶۵۶ هکتار انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها می‌تواند ما را در بحث تولید غلات به خوکفایی برساند، یادآور شد: با توسعه این طرح می‌توان امیدوار بود که قسمت مهمی از غلات در آینده در دیمزارها تولید شوند.

طائف با بیان اینکه جهش تولید در دیمزارها می تواند به امنیت غذایی کشور کمک کند، اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که در قالب این طرح بزرگ پیگیری می‌شوند می‌توانند اثرات بسیار مثبتی در مقاومت گیاهان به استرس‌های محیطی داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود