Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  شاهرخی ،معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: به علت بارندگی‌های چند روز اخیر به ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی در ۱۳ روستای بخش چاه دادخدای شهرستان قلعه گنج خسارت وارد شد.

شاهرخی افزود: بیشترین خسارت به راه‌های روستایی چاه المدین، گارو، سردر، چهار تایی و جهلدر وارد شده که این سیلاب سبب تخریب تعدادی از آبنماها، بستر راه و آبشستگی و آبردگی شانه‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بارش شدید باران در ارتفاعات قلعه گنج سبب جاری شدن سیلاب در پایین دست و تخریب ۴ دستگاه آبنما در محور ارتباطی قلعه گنج به روستای چهلدر  و بیش ۲۰۰ متر آبنما تخریب شد.

شاهرخی از ترمیم بستر آبنما‌های خسارت دیده در این محور با فروکش کردن سیلاب خبر داد و گفت: هم اکنون عبور و مرور در محور‌های ارتباطی آسیب دیده بر قرار است و هیچ راه روستایی مسدود نیست، اما در ۱۳ روستایی که بارش باران بوده است نیاز به تیغ زنی محور به دلیل آبشستگی راه‌های روستایی وجود دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از اعزام یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر به مناطق خسارت دیده خبر داد و گفت: به دلیل خاکی بودن راه ارتباطی این روستا‌ها در کمترین بارندگی محور‌ها آسیب پذیر است که سبب تخریب بستر راه می‌شود.

وی گفت:۳ هزار میلیارد ریال  به حوزه راه‌های بخش چاه دادخدا در این سیلاب  خسارت وارد شده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه اینگونه ناپایداری‌های جوی در این فصل از سال در حوزه شهرستان قلعه گنج وجود دارد از مردم و رانندگان خواست در زمان عبور از محل آبنما‌ها جوانب احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام/ی

تخریب ۴ آبنما در محور‌های روستایی شهرستان قلعه گنج برار سیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امورعشایر استان با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.
محمودی ابا اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان  هستند افزود: پیگیری های  لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.
وی گفت: زمان تقویم کوچ  عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خسارت

دیگر خبرها

  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف