Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه قاچاق استان در چهار ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، علی خداویسی روز پنج شنبه در چهارمین جلسه اصلی کمبسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اولین همایش منطقه‌ای اقتصاد پنهان را در خردادماه امسال برگزار کردیم که نتایج بسیار خوبی را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است دبیرخانه دایمی این همایش در استان کردستان تشکیل شود که از همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط تشکر می‌کنیم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان عنوان کرد: برنامه جامعی را آماده کرده‌ایم که آخرین ویرایش آن را ستاد مرکزی انجام داده و امروز به دستگاه‌های استان ابلاغ خواهد شد که ملاک برتری عملکرد دستگاه‌ها، پیگیری و انجام وظایف محوله در این برنامه است.

وی در ادامه سخنان خود به ارائه آمار کشفیات کالای قاچاق استان طی چهار ماهه اول امسال پرداخت و اعلام کرد: میزان کشفیات پارچه قاچاق 530 درصد، چای 471 درصد، لوازم صوتی و تصویری 245 درصد، دارو 189 درصد، گوشی تلفن همراه 130 درصد، فرآورده‌های نفتی 88 درصد، سلاح جنگی 49 درصد و تجهیزات دریافت ماهواره 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

خداویسی همچنین از کاهش 14 درصدی کشفیات لوازم آرایشی و بهداشتی در استان خبر داد و گفت: میزان کشفیات سیگار قاچاق 33 درصد، مشروبات الکلی 53 درصد، برنج 77 درصد و احشام 90 درصد در چهارماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده در سال جاری را 985 فقره عنوان کرد و افزود: امسال تعداد این پرونده‌ها نسبت به چهار ماهه سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خاطرنشان کرد: در چهار ماهه امسال 24 باند قاچاق در استان متلاشی شده و 766 نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه قاچاق استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

 

 



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال چای سیگار فرآورده های نفتی قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها