Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

2678...0914: با سلام ما کارکنان جهاد کشاورزی کل کشور نزدیک نزدیک به یک سال از طریق وزارت خانه جهاد کشاورزی و هیئت دولت و سازمان برنامه بودجه پیگیری کردیم در خصوص افزایش 50 درصدی فصل دهم خدمات کشوری که تاکنون با توجه به پیگیری انجام از طریق نه از طریق وزیر جهاد کشاورزی و نه از طریق هیات دولت و سازمان برنامه بوجه به هیچ نتیجه نرسیدیم و هر کجا نامه می زنیم جوابی حاصل نمی شود ما کارکنان جهاد کشاورزی در بین وزارت خانه ها کمترین حقوق دریافت می کنیم با تفاوت تامین کننده برنج و گندم و قوت غالب و غذای کل کشور تامین می کنیم چرا باید کمترین حقوق بگیریم لطفا پیگیری بفرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


0816...0905: سلام من یکی از داوطلبان کنکور نظام قدیم 98 بودم از شما تقاضا دارم به مسئله ترازدهی مشترک که به ضرر ما است توجه کنید قرار است ما با وجود یکسان نبودن منابع و سوالات با هم سنجیده شویم که این بی عدالتیست.

 

1032...0915: باسلام و خسته نباشید دارای موتورسیکلت مدل 1386می باشم کارت سوخت ندارم برای ثبت نام کارت سوخت رفتم میگن چون بالای10 سال ساخت است ثبت نام نمی شود. قیمت حداقل  3برابر شده است و توان خرید را ندارم و جهت رفتن سر کار استفاده می کنم تکلیف چیست. لطفأ پیگیری نمایید.

 

9691...0901: سلام ملکی هستم مشکلی که پیش آمده اینکه هر سال تابستان آب روستای امیرآباد مخصوصا کوچه آفرین رو قطع می کنند به صورت شبانه روزی خیلی به سازمان آب گفتیم ولی پیگیری نمی کنند خواهش میکنم لطفا بررسی و رسیدگی کنید ممنون

 

9420...0913: با سلام یک خواهش دارم اگه امکانش هست از سرپرست آموزش و پرورش پیگیری کنید برای نیروهای خدماتی طرح رتبه بندی اجرا میشه برای معلمان با افزایش حقوق که اخبار اعلام کرد حدود ۴۰۰تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش داره خواهشا پیگیری کنید.

 

2684...0914:  با عرض سلام و خسته نباشید. لطفا در مورد بلاتکلیفی باقیمانده هفت هزار پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضائیه با جناب آقای نوبخت آوایی و امینی مصاحبه ای انجام دهید. ممنون از همه زحماتتون.


8850...0935: لطفا پیگیر جدی همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری باشید؟

 

3271...0913: وضعیت بلاتکلیفی پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه 96 توسط رسانه ها پوشش خبری شد و از این بابت سپاسگذاریم اما اکنون شاهد تبعیض در نحوه جذب هستیم ؛ با این که تمام 7228 نفر در شرایط برابر آزمون داده اند تعداد اندکی صدور حکم و جذب شده اند
بدینوسیله از دولت خواهشمندیم به تبعیض به وجود آمده که ناشی از عدم اختصاص بودجه است رسیدگی کنند.

 

7320...0917: با سلام. می خواهم تصویری از مرغ هایی که بسته بندی شهرستان سیرجان دارد و در بندرعباس به فروش می رود بفرستم که سنگدان آن موجود در میان 300 گرم آب یخ زده که به قیمت مرغ تقلب شده است. باتشکر.

 

1302...0919: تلفن های گویا باعث شده که دسترسی به کارشناسان خیلی سخت تر بشه با اینکه تلفن گویا برای تسهیل در این امر در نظر گرفته شده است.

 

 .. .. ...09: سلام ما از پاکبانان مترو خط دو هستیم اینجا مثل برده با ما رفتار می کنند حقوقان را هردو ماه یک بار می دهند. فقط پایه تمام تعطیلات و جمعه سرکاریم و شب کار به زور میارن بدون هیچ اضافه کاری اعتراض می کنیم اخراج می کنن. الانم یک پیام بهمون دادن که اگر روز جمعه همتون باید برین به یکی رای بدین من آن پیام رو براتون میفرستم.


5535...0919: سلام ببخشید این سومین بار است من پیام میدم چرا قیمت اتوبوس داخل شهری در زنجان دو برابر شده و نیز چندین پایانه گذاشتن مردم روزی بیست تومان پول اتوبوس میدند از طرفی کلی معطل می شوند از این اتوبوس با اون اتوبوس

 

4037...0912: سلام درمحله کوی طالقانی شهرری میدان مادر حدود ۳۰ سال زیر حریم برق فشار قوی مردم اقدام به خانه سازی کردند و مردمان این محل تبعات سنگینی رو متحمل شدند از قبیل مرگ، خودکشی آثار روحی وروانی نازایی و غیره لذا با اقدامات خبرنگاران در گذشته و چاپ در روزنامه ولی هنوز اقدامی منوط بر برداشتن دکل های برق انجام نشده است. لذا خواهشمندیم به داد این مردم برسین وگزارشی تهیه کنین ممنون

 

8013...0935: با سلام تو را به خدا پیام من را بخوانید. خواهشا این پیام من را پیگری بکنید.  چندین سال است که رتبه بندی معلمان صورت گرفته اما از رتبه بندی نیروهای خدماتی و سرایداری آموزش و پرورش خبری نیست. مگر ما جزء نیروهای آموزش و پرورش نیستیم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، نصرالله دریابیگی در این باره اظهار کرد: در جلساتی که با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و معاونین ایشان داشته‌ایم سه پیشنهاد مهم را درباره افزایش حقوق کارگران بازنشسته تحت پوشش کانون عالی بازنشستگان طرح کردیم؛ اول این که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تورم ۴۳.۶ درصدی موجود را پوشش دهد؛ دوم آن که دراجرای ماده ۴۱ قانون کار ۳۵ درصد افزایش سطوح مزدی را لحاظ کنند و افزایش مزایا هماهنگ با دریافتی کارگران و کارکنان دولت باشد.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به این که مذاکرات مزدی این کانون همچنان ادامه دارد، مبنای افزایش حقوق سالانه بازنشستگان را مصوبه شورای عالی کار عنوان و اظهار کرد: ماده ۴۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی تکلیف این مهم را روشن کرده است.

دریابیگی گفت: مطالبات کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی مطالبات برحق حداقل ۵ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان مبنی بر افزایش حداقل ۳۵ درصدی حقوق این قشر است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد کارگران بازنشسته تامین اجتماعی دریافتی ماهانه‌شان کمتر از ۱۰ میلیون تومان است؛ گفت: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های ۱۵ روز را می‌دهد و اختلاف فاحشی با سایر بازنشستگان دارند.

مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران با تاکید بر این مطلب که ذخایر صندوق تامین اجتماعی حاصل تلاش میلیون‌ها کارگر زحمتکش ایرانی است، گفت: مسئولان سازمان تامین اجتماعی در برابر صاحبان صندوق تامین اجتماعی یعنی کارگران و بازنشستگان مسئول هستند و نباید بابت تعهدات مالی خویش در برابر کارگران بازنشسته آدرس غلط بدهند.

به گزارش روابط عمومی کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با خاطرنشان ساختن وعده‌های دولت و مجلس برای حل مشکلات معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: سوال من از تمامی مسئولان این است که چگونه می‌توان با دریافتی ماهانه کمتر از ۱۰ میلیون تومان هزینه‌های یک خانوار کوچک را تامین کرد؟. از مسئولان تامین اجتماعی توقع داریم در این شرایط همراه جامعه شریف بازنشستگان باشند.

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است