Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: دشمنان و بیگانگان با دسیسه‌ و اغتشاشات طراحی‌شده هیچ‌گاه نمی‌توانند کوچک‌ترین صدمه‌ای به عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی بزنند. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محفل انس و مودت با بازنشستگان، پیشکسوتان و پیشمرگان مسلمان کُرد سال‌های ایثار و حماسه عصر امروز در یک‌فضای صمیمی با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پارک ملت این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم با بیان اینکه بازنشستگان پشتوانه این نظام هستند و ما به وجود تک‌تک این عزیزان افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: تجربیات این عزیزان باید به نسل جوان منتقل و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

سردار محمدحسین رجبی با بیان اینکه سپاه همواره از ظرفیت و تجربیات بازنشستگان در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کند، افزود: بازنشسته‌های امروز، پاسدارانی هستند که در صحنه‌های جنگ شجاعانه برای دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران جنگیدند و از حضور دشمن در خاک این مرز و بوم جلوگیری کردند.

وی به ایثارگری‌های بازنشستگان سپاه در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: قطعاً یکی از موثرترین و ماندگارترین نقش‌آفرینان انقلاب اسلامی، نسل اول انقلاب هستند که برای دفاع از حریم ولایت و اسلام به جبهه حق علیه باطل شتافتند.

فرمانده کل سپاه: ملت ایران در ‌سیل مانند سنگرهای دفاع مقدس عمل کردندفرمانده سپاه کرمانشاه: خشن‌ترین دشمن کشور را در عملیات مرصاد شکست دادیماشتری: سپاه، ارتش و پلیس دست در دست هم از مرزهای کشور دفاع می‌کنند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: امروزه انقلاب اسلامی به برکت ایثار و فداکاری‌های شهدای گرانقدر و پیشمرگان مسلمان کُرد عزتمندانه و مقتدرانه‌تر از گذشته راه خود را ادامه می‌دهد و تک‌تک شما در بقای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن نقش به‌سزایی داشته‌اید.

وی به اهداف و دسیسه‌های دشمنان اشاره و عنوان کرد: خدمت به مردم هیچ ربطی به تحریم‌ها ندارد و می‌توان با اراده قوی راه را بر دشمن بست و نیروهای سپاه با پای کار بودن در همه حوزه‌ها، به‌دنبال خدمتگزاری به مردم هستند.

سردار رجبی با ذکر اینکه افق پیش‌روی انقلاب اسلامی روشن است، خاطرنشان کرد: دشمنان و بیگانگان با دسیسه‌ و اغتشاشات طراحی‌شده هیچ‌گاه نمی‌توانند کوچک‌ترین صدمه‌ای به عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی بزنند چراکه مردم پشتیبان نظام و با حضور خود در تمام عرصه‌ها این واقعیت را در عمل به‌خوبی نشان داده‌اند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم بازنشستگان در یک فضای صمیمی با فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت‌وگو کردند و در پایان از همه آنان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد