Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز ( پنجشنبه سوم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف زمین خواری در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: بیش از هزار متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان از دست فردی سودجو درآمد.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمین خواری در منطقه هاله و حریم ۶۰ متری دریا مشخص شد، هزار متر مربع از زمین‌های ملی در منطقه هاله به دست فردی سودجو تصرف و دیوارکشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش مالی این اراضی را طبق نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد عنوان کرد ویادآور شد: متهم این پرونده پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

توقیف محموله لاستیک در جم

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور جم- شیراز از یک دستگاه کامیون حامل بار ۶۶ حلقه لاستیک خارجی خودرو و ۱۲ حلقه رینگ خودرو قاچاق کشف کردند.

سرهنگ جوشن سهرابی با اشاره دستگیری یک نفر در این زمینه، بیان کرد: ارزش ریالی این محموله یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرقت در پوشش امداد خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری سارقی که در پوشش امداد خودرو باتری خودرو‌ها را سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: در پی افزایش سرقت باتری خودرو‌های شهروندان، فردی که به عنوان امداد خودرو در کنار یکی از خودرو‌های پارک شده در خیابان در حال سرقت باتری بود دستگیر شد.

وی عنوان کرد: متهم در بازجویی پلیس با توجه به اسناد و شواهد جمع آوری شده، به ۲۱ فقره سرقت باتری در پوشش امداد خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از مردم خواست هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک آن را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انهدام ۴۸ باند سرقت در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۸ باند سرقت متلاشی شده است و ۱۱۸ سارق دستگیر شده‌اند.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: در این زمینه ۶۳ خریدار اموال سرقتی (مالخر) هم که با سارقان همکاری داشتند دستگیر شدند و تعداد زیادی اموال سرقت شده به مالباختگان تحویل شده است.

وی بیان کرد: از نتایج مثبت این اقدام، کاهش ۳۱ درصدی سرقت خودرو، کاهش ۲۲ درصدی سرقت وسایل داخل خودرو، کاهش ۶۳ درصدی سرقت گوشی تلفن همراه و مهار ۱۰۰ درصدی جیب بری بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: از دیگر اقدام‌های شاخص پلیس آگاهی استان در چهار ماه امسال، مهار سرقت مغازه و منفی بودن آمار سرقت بانک و سرقت از مغازه‌های طلافروشی در مقایسه با مدت مشابه پارسال بوده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام گفت: سد «کنجانچم» هم اکنون ۳۵ میلیون متر مکعب آب ذخیره در مخزن دارد که عمدتاً از ورودی آب سامانه گرمسیری تأمین شده است.

«صادق علیمرادی» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: آبگیری اولیه این سد از دو سال پیش از محل روان آب‌های خود سد آغاز شده بود و از آذر ماه سال قبل با ورود آب سامانه گرمسیری به میزان ۳ متر مکعب بر ثانیه به سد، به منبع عظیمی برای زمین‌های کشاورزی دشت مهران تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در سال زراعی جاری بخشی از این آب ذخیره را از طریق شبکه آبیاری کنجانچم به شبکه بزرگ آبیاری مهران تخصیص دادیم افزود: آب سد از طریق دریچه‌های کشاورزی برای ورود به شبکه‌های آبیاری رهاسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در خصوص شبکه‌های آبیاری استان نیز گفت: کل زمین‌های کشاورزی تحت پوشش شبکه‌های آبیاری استان حدود ۸۶ هزار هکتار است و با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری، ۱۸ هزار هکتار، به زمین‌های کشاورزی تحت پوشش شبکه‌های آبیاری استان اضافه می شود.

انتهای پیام 
 

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند