Web Analytics Made Easy - Statcounter

باند سرقت سیگار از فروشگاه های پایتخت شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فردی که پس از آزادی از زندان با دو هم بند خود تشکیل باند سرقت سیگار از فروشگاه های پایتخت را داده بود شناسایی و به همراه همدستانش دستگیر شد.

سرهنگ عسگر فولادوند مقدم، رئیس کلانتری 159 بیسیم در شرح این خبر گفت: هفته جاری ماموران عملیات این کلانتری در جریان یک فقره سرقت از مغازه ای در این محدوده قرار گرفتند و سریعا با حضور در محل، متوجه شدند سارقان به شیوه ای حرفه ای اقدام به بریدن قفل کرکره مغازه و سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ادامه پرونده ای تشکیل و از آنجایی که مشابه این سرقت ها در محدوده کلانتری 159 بیسیم شدت گرفته بود موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تااینکه با بررسی تمامی تصاویر دوربین های مداربسته، جوانی سابقه دار که بارها توسط ماموران همین کلانتری دستگیر و روانه زندان شده بود شناسایی شد.
وی افزود: با هماهنگی های قضائی، پلیس وارد عمل شد و خیلی زود متهم را در مخفیگاه خود به همراه 25 باکس سیگار دستگیر کردند و مشخص شد متهم پس از آزادی از زندان به همراه دو نفر از هم بندی هایش باند سرقت های سریالی سیگار از فروشگاه ها و مغازه های پایتخت را تشکیل داده است.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهم انگیزه خود از سرقت سیگار را راحت بودن فروش آنها اعلام کرد و گفت برای تهیه پول شیشه مخدر مصرفی اش مجبور به سرقت شده است؛ در ادامه او دو همدست خود را نیز به پلیس معرفی کرد که با هماهنگی قضائی آن دو نفر نیز دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.
با تشکیل پرونده ای، هر سه متهم 30 الی 35 به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرقت پلیس پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند