Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «قصر شیرین» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدرضا میرکریمی است که بازیگرانی چون حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی و خواجه پاشا در آن بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «قصر شیرین» آمده: جلال مرادی ۴۲ ساله طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود. پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد، زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است ...

اولین حضور جشنواره‌ای این اثر در جشنواره ملی فیلم فجر بود که در هفت بخش کاندید دریافت سیمرغ بلورین شد و دو سیمرغ در بخش‌های بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن را دریافت کرد. حضور بعدی آن در جشنواره شانگهای بود که جایزه‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مرد را به دست آورد.

این فیلم در جدیدترین حضور بین المللی خود در جشنواره ونکوور نمایش داده خواهد شد.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روزهای پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما دیدن نمایش«این یک اعتراف است» است.

در خلاصه نمایش «این یک اعتراف است» آمده است:

این نمایش نیست، یک اعتراف است. اعترافی که از میان یک کابوس وحشتناک و شاید هم یک احضار روح دراماتیک بیرون می‌آید. زندگی مردی چهل ساله با ترس‌ها، تنهایی و جهان هراس انگیز پیرامونش...

شادی اسدپور نویسنده و کارگردان و مهدی رزمجو تهیه کننده نمایش «این یک اعتراف است» هستند. نمایش «این یک اعتراف است» هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روزهای هفته خود هستید نگاهی به فیلم سینمایی «نفوذی» به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی بیندازید.

فیلم سینمایی «نفوذی» جمعه ۴ مرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: فریدون پس از سال‌ها اسارت در عراق و پس از سقوط صدام به ایران باز می‌گردد. به محض ورود دستگیر می‌شود و زندانی می‌شود. او در سال‌های اول جنگ رشادت‌های بسیار انجام می‌دهد و همه به او علاقه داشتند. او نقشه فرار از اردوگاه را می‌کشد، اما نقشه او لو می‌رود و تنها کسی که اطلاع داشته همرزمش جورابچی است. اما تمام تقصیرات به گردن او می‌افتد. وی برای فهمیدن حقیقت عضو منافقین می‌شود و در آنجا جورابچی را می‌بیند و متوجه حقیقت می‌شود. بعد از مدتی عده‌ای از افراد منافق را می‌کشد ولی جورابچی در دهان او سرب داغ می‌ریزد و ...

امیر جعفری، جمشید هاشم پور و نسرین مقانلو در فیلم سینمایی «نفوذی» بازی کرده اند.

آخر هفته کجا برویم؟

پارک پردیسان تهران از جمله پارک‌های بزرگ و مشهور تهران که دارای محبوبیت بسیاری بین ساکنان پایتخت است، این پارک زیبا که ملقب به ریه تنفسی شهر تهران می‌باشد، در زیباسازی منطقه به خصوص غرب تهران نقش بسزایی دارد، از ویژگی‌های اصلی این پارک به طرح جامع زیست محیطی آن می‌توان اشاره کرد که در طول سال با همکاری شرکت‌های داخلی و خارجی صورت می‌گیرد. از امکانات این پارک می‌توان به موزه آب، موزه تنوع زیستی و باغ وحش در کنار فضای سبز دلنشین اشاره کرد، وجود موزه تنوع زیستی با انواع حیوانات و حشرات تاکسیدرمی شده و بعضا زنده، یکی دیگر از جذابیت‌های پارک جنگلی پردیسان است.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در بازدید از مکان‌های تاریخی و طبیعی از ریختن زباله در محیط و به جای گذاشتن یادگارهای نامناسب پرهیز کنید تا بتوانید همواره از این مکان‌های زیبا و خاطره‌ساز بهره ببرید.


انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی تئاتر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»