Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:36:44 GMT

آهن‌فروشان قم به شهرک صنوف منتقل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۷۶۹۰

آهن‌فروشان قم به شهرک صنوف منتقل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، سید امیر سامع در جلسه ساماندهی اصناف مزاحم شهری در سالن جلسات فرمانداری قم، افزود: رویکرد شهرداری قم در رابطه با صنوف مزاحم شهری، انتقال آن‌ها به شهرک‌های تخصصی است.

وی با اشاره به انتقال صنوف مزاحم شهری به شهرک‌های تخصصی، گفت: استقرار و فعالیت این واحدها در سطح شهر مشکلات فراوانی برای شهروندان و سیما و منظر شهری به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری قم بابیان روند انتقال صنوف مزاحم شهری به شهرک صنوف، اضافه کرد: تاکنون ۱۸ واحد از آهن‌فروشان شهر قم به شهرک صنوف منتقل‌شده و در روزهای آینده اقدام‌های لازم برای انتقال ۸۰ واحد دیگر نیز نهایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای انتقال و واگذاری واحدهای در نظر گرفته‌شده برای صنف آهن‌فروشان هیأت امنای ویژه‌ای تشکیل‌شده و بر روند فعالیت‌های عمرانی و ساخت انبارها نظارت دارد.

سامع بیان کرد: روند انتقال واحدهای فعال در حوزه درب و پنجره نیز بعد از راه‌اندازی فاز در دست اجرا، به شهرک صنوف آغاز خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: روند کنونی کار شرکت‌های گاز مایع ال پی جی با خطرات جانی همراه است که برای حل این مساله یا باید این روند را قانونی کرده و نسبت به آن نظارت داشته و یا به‌صورت کامل از شهر جمع‌آوری شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: بسیاری از افرادی که در این رابطه اقدام به پر کردن کپسول می‌کنند بومی شهرهای دیگر بوده و باید نسبت به شناسایی و جلوگیری از فعالیت آن‌ها اقدام‌های لازم صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: باید به‌صورت مستمر نسبت به مباحث استانداردسازی شرکت‌ها و واحدهای فعال در رابطه با گاز مایع ال پی جی نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 4676325

منبع: مهر

کلیدواژه: قم صنوف آلاینده شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند

شهردار ارومیه با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، گفت: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر از کارگران تلاشگری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارومیه به عنوان بازوان اجرایی در کنار مجموعه ستادی؛ رفاه شهروندی را رقم زده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، افزود: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

شهردار ارومیه اعتلا و پیشرفت هر جامعه‌ای را از قِبل دستان پُرتوان قشر کارگر عنوان کرد و گفت: توسعه شهر ارومیه نیز در گرو تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مدیریت شهری است.

مهدی‌زاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بودجه سال‌جاری همچنین ظرفیت‌های قوانین بالادستی قدردان زحمات کارگران مدیریت شهری خواهیم بود.

در ادامه مراسم گرامیداشت از کارگران نمونه سازمان‌های خدمات‌رسان و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شده و در پایان این جشن نیز به قید قرعه به ۵۰ نفر از کارگران خدوم شهرداری ارومیه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

کد خبر 750228

دیگر خبرها

  • طوفان‌الاقصی/ ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • طوفان‌الاقصی/ ممانت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • ◄ خط 4 متروی مشهد به شهرک مهرگان نمی رسد؟
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان