Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گاردین، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در یک نشست دانشجویان به میزبانی گروه محافظه‌کار "نقطه عطف آمریکا" مشغول سخنرانی بود که پشت سرش تصویری بسیار شبیه به تصویر مُهر ریاست جمهوری آمریکا نقش بست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، روزنامه واشنگتن پست پس از انجام بررسی‌های دقیق از تغییرات عجیب در مهر پرده برداشت: عقاب نماد آمریکا در این مهر نه یک سر بلکه دو سر داشت که بیشتر  شبیه نماد خاندان سلطنتی روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرنده  همچنین بر روی پرچم‌های صربستان، مونته‌نگرو و آلبانی نیز وجود دارد. و به جای ۱۳ پیکان در پنجه این عقاب چند چوب گلف قرار داده شده بود.

به معنای دیگر کلمه، سمبل افتخارآمیز ریاست جمهوری آمریکا ظاهرا این بار باعث شرمساری دونالد ترامپ شده است چرا که دو تا از بزرگترین اهداف انتقادات ضد ترامپ را به همراه داشته است: یکی مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ و دومی گلف‌بازی افراطی و این سمبل دقیقا پشت سر ترامپ به نمایش درآمده و همگان شاهد آن بوده‌اند.

همچنین در تصویری دیگر نوشته‌ای بر روی بنر بالای این مهر دیده می شود که بر روی آن عبارتی به زبان اسپانیایی نوشته شده که ترجمه آن" ۴۵ یک عروسک خیمه‌شب بازی است" می شود. در مهر ریاست‌جمهوری این عقاب بنری با شعار "از میان بسیاری، یکی"، در دهان دارد. ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا است.

این‌که چطور این تصویر پشت سر ترامپ نقش بسته همچنان نامعلوم و نامشخص است. روزنامه واشنگتن پست با یکی از نمایندگان کاخ سفید گفت‌وگو کرد که گفت: مقامات از قبل این تصویر را ندیده بودند. در همین حال یکی از سخنگویان گروه نقطه عطف آمریکا به این روزنامه گفت من هنوز نمی‌دانم چه کسی این کار را انجام داده است. من حتی نمی‌دانم این تصویر از کجا آمده است.

ریچارد پینتر وکیل ارشد کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری جورج بوش گفت: معاونین ترامپ باید دقت بیشتری بر مسائل داشته باشند. قطعا به خاطر این مساله شخصی به دردسر می افتد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمریکا سخنرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • شکار عکس جنجالی از زن بی‌حجاب در حین سخنرانی رئیسی
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا