Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارلوس آلنیا بازیکن تیم بارسلونا تاکید کرد که در فصل جدید تلاش می‌کند دقایق بیشتری به میدان برود. تاریخ انتشار: 20:17 - 03 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۱۵۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کارلوس آلنیا در خصوص مسائل مختلف در تیم بارسلونا مصاحبه‌ای با سایت این باشگاه انجام داده که آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

وی در این خصوص اظهار داشت: من تلاش می‌کنم دقایق بیشتری در بارسلونا بازی کنم و به طور حتم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خواهم جنگید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در فصل گذشته مصدومیتی که برایم به وجود آمد باعث شد برنامه‌های من با مشکل مواجه شود. البته اکنون خیلی خوشحال هستم که به تیم اصلی دوباره بازگشته‌ام.

او در باره دادن شماره ۲۱ به فرانکی دی‌یانگ گفت: این یک تصمیم ساده بود. خیلی خوشحالم که پیراهنم را به یکی از اعضای جدید خانواده بارسلونا اهدا کردم. او به من گفت که این شماره پیراهن برای وی بسیار اهمیت دارد و من هم تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم.

آلنیا درباره اولین گل خود برای بارسلونا تصریح کرد: به طور حتم من این لحظه را هرگز فراموش نخواهم کرد. این اتفاق بیشتر از یک گل برای من ارزش داشت. من لباس و کفشی را که در آن بازی موفق به ثبت اولین گلم برای بارسلونا شده را همیشه تا ابد نگه خواهم داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلنیا بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس IOC تاکید کرده که تغییرات آب و هوایی می‌تواند باعث شود تاریخ بازی‌ها از تابستان به پاییز تغییر کند. در سال‌های اخیر، علاقه به میزبانی بازی‌های المپیک به شدت کاهش یافته بود و تنها یک پیشنهاد برای هریک از بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ وجود داشت.

باخ در اینباره گفت: "بازی های ‌۲۰۳۲ به بریزبن استرالیا تعلق گرفت و برای سال ۲۰۳۶، درخواست‌ها با تعداد دو رقمی کشورهایی که علاقه‌مند هستند، مواجه شده است. ما هرگز در چنین موقعیت مطلوبی قرار نداشتیم. هرگز به این میزان علاقه به میزبانی بازی‌های المپیک ندیده بودیم."

عربستان سعودی و قطر هر دو مشتاق میزبانی بازی‌های ۲۰۳۶ هستند. همچنین اندونزی و هند نیز میزبان بالقوه هستند. باخ افزایش علاقه به میزبانی المپیک را به اصلاحاتی نسبت می‌دهد که در دوران تصدی وی انجام شد و به دنبال پایان دادن به هزینه‌های بیهوده‌ای بود که در گذشته چندین شهر میزبان را در آستانه ورشکستگی قرار داد و شهرها را وادار می‌کرد قبل از پیشنهاد درباره میزبانی تجدیدنظر کند.

دیگر خبرها

  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم