Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:36:35 GMT

آب ورودی به روستاها و شهرهای تنگستان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۸۱۳۷

آب ورودی به روستاها و شهرهای تنگستان افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری تنگستان، عمده مشکلات شهرستان را در حوزه راه‌های مواصلاتی و آب معرفی کرد و اظهار داشت: ادعایی نداریم که مشکل آب وجود ندارد، اما مدیریت بسیار خوبی امسال در حوزه‌ی آب صورت گرفت که جا دارد از مسؤلین آب شهری و روستایی تقدیر شود که توانستند مشکلات آب را نسبت به سال گذشته کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص قطع آب باغ ویلاها که دغدغه استاندار بوشهر و ائمه محترم جمعه نیز بود، اقدامات بسیار خوبی صورت دادیم که باعث افزایش آب ورودی به روستاها و شهرها شد و تحت فشارهایی که موجود بود، قرار نگرفتیم. طی روزهای آینده یک افزایش سهمیه خواهیم داشت که چه در شهرها و چه در روستاها وضعیت بهتر خواهد شد.

هیچ تلفاتی در جاده‌ها نداشتیم

فرماندار تنگستان از آمار بالای ۵۴ کشته در سال گذشته در جاده‌های برون شهری شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته یک سری اقداماتی با همکاری اعضای محترم شورای تأمین، شورای ترافیک و راه و شهرسازی انجام شد که باعث شد در سه ماه اخیر هیچ تلفاتی در این جاده‌ها نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران اعم از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شوراها، شهرداران و دهیاران بی عیب و نقص نبوده و دارای ایراداتی هستند، هشدار داد: اگر کسی از مسئولان انتقادی دارد، انتقاد سازنده کند، نه اینکه عده‌ای به فضای مجازی ورود کرده و دست به تهمت و تخریب بزنند؛ به توسعه شهرستان کمک کنیم نه اینکه چوب لای چرخ کنیم!.

رفیعی‌پور گفت: هیچ ایرادی ندارد اگر از فرماندار و همه مدیران انتقاد شود، اما تهمت و تخریب و از بین بردن حیثیت و آبروی یک مدیر منصفانه نیست! هر کس تخلفی می‌بیند و اسنادی دارد، به دستگاه قضا، اطلاعات و دستگاه‌های نظارتی ارائه دهد، نه اینکه شب بنشینیم در خانه و در فضای مجازی، دست به تخریب مجموعه ادارات، شوراها و شهرداری‌ها بزنیم! استدعای ما از دستگاه قضا و دستگاه‌های زیربط این است که ورود کنند.

لزوم ایجاد فضای همدلی

رفیعی پور افزود: ابتدا توصیه ما اینست که این افراد خود را اصلاح کنند، اگر اصلاح نمی‌کنند، هم دستگاه‌های قضائی و هم دستگاه‌های ذیربط برخورد کنند. این مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده، با روح انسانیت سازگار نیست.

وی انتقاد را موتور محرکه مسئولان دانست و تاکید داشت: شخصاً از انتقاد ناراحت نمی‌شوم، اما توهین کردن کار درستی نیست. اگر مشکلی وجود دارد به ما مراجعه کنید، نه اینکه بدون اطلاع، مراجعه و پیگیری موضوع، مطلبی را در فضای مجازی عنوان کنیم. تاکید ما هم این است که مدیران تخلف نکنند و با هر مدیر متخلفی برخورد شود. یک فضای هم دلی بین اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان وجود دارد که باید کمک کنیم این فضا خراب نشود و به انحراف نرود.

مقام عالی دولت در تنگستان تصریح کرد: یکی از سه شهرستان اول استان در خصوص مبلغ ریالی و تعداد پروژه‌ها هستیم؛ مدیران کمک کنند تا پروژه‌ها را در هفته دولت به موقع به بهره برداری برسانیم و پروژه‌هایی که نیاز هست، عملیات اجرایی آنها را شروع کنیم.

حضور مسئولان در نماز جمعه

وی ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه و یاد و خاطره آیت الله طالقانی، اظهار داشت: نماز جمعه سنگر حفظ و تداوم انقلاب و یک قرارگاه فرهنگی است. نیاز است که همه مدیران و مسئولین ضمن حضور مستمر در نماز جمعه، مردم را نیز به انجام این فریضه سیاسی عبادی ترغیب کنند.

رفیعی پور افزود: امامان جمعه مشکلات و موارد مهم شهرستان را از تریبون نماز جمعه عنوان می‌کنند و ما مسئولین می‌بایست در راستای رفع مشکلات عنوان شده تلاش کنیم.

فرماندار موضوع مهم پیش روی نظام در شرایط کنونی را در صحنه بین المللی دانست و اضافه کرد: دشمنان کشور ما در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی، در جهت ایجاد اتحادی در دنیا برای فشار بر ایران اسلامی تلاش می‌کنند، که یکی از بهترین راهکارهای مقابله با این سیاست، وفاق، همدلی و اتحاد در بین گروه‌ها، احزاب سیاسی و نهادهاست. اگر دشمن بداند بین مسؤلین و اقشار مختلف و گروه‌ها اختلافی هست، از آن برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند.

کد خبر 4676349

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد