Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط این موسسه گفت: با توجه به شرایط منطقه‌ای، امام سجاد را در عرصه بین‌الملل معرفی کردیم، به برکت اهل‌بیت(ع) کنگره امام سجاد(ع) امروز در ۲۶کشور جهان در حال فعالیت است. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام محمدعلی لبخندان در همایش مسئولان کانون‌های مساجد که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: دو بال قرآن و عترت سبب می‌شود انسان به‌وسیله آن‌ها مسیر تکامل و موفقیت را طی کرده و عاقبت‌به‌خیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارزش و اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی افزود:باید در همه امور زندگی محوریت قرآن و عترت و اهل‌بیت(ع) موردتوجه باشد.

مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط این موسسه تصریح کرد: در دنیای امروز که دنیای خشونت و خون‌ریزی است و با توجه به شرایط منطقه‌ای و جغرافیایی، امام سجاد را در عرصه بین‌الملل معرفی کردیم.

لبخندان ادامه داد: به برکت اهل‌بیت(ع) کنگره امام سجاد(ع) امروز در 26کشور جهان در حال فعالیت است، افتخار می‌کنیم که اگر بشریت به دنبال الگو و عرفان باشد وجود نورانی امام زین‌العابدین(ع) و صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت است.

شبکه قرآن و معارف سیما کنگره امام سجاد (ع) را پوشش می‌دهد‌اجلاسیه سراسری نماز و کنگره امام سجاد(ع) در قم برگزار شد‌پیوند حوزه و کنگره امام سجاد(ع) سبب گسترش کنگره می‌شود

وی با تأکید بر اینکه توجه به ساحت مقدس قرآن و اهل‌بیت(ع) تنها راه نجات و موفقیت بشریت است،گفت:فردا در مراسم اختتامیه عهدنامه‌ای داریم که برای اعتلای فرهنگ اهل‌بیت(ع) تلاش می‌کنیم و مفتخریم در استان هرمزگان بیش از50حافظ صحیفه سجادیه داریم.

مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه ادامه داد: شرط حفظ صحیفه سجادیه این است که ابتدا باید قرآن را حفظ کنند، این موضوع را باجان و دل می‌پذیریم که معلمان اصلی قرآن کریم، اهل‌بیت(ع) هستند و تنها راه موفقیت و نجات تمسک به معصومین هستند.

لبخندان خاطرنشان کرد: عزیزان مبلغ نیز امسال در هشتمین دوره سفیران ولایت حضورداشته و فردا در مراسم اختتامیه یک عهد و پیمانی می‌بندیم که سال جاری به فعالیت‌های خود باقدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان