Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالیبا می‌گوید از بچگی بازی‌های آرسنال را دنبال می‌کرده است. در مجموع آرسنال رابطه به خصوصی با فرانسوی‌ها دارد.

طرفداری - ویلیام سالیبا، خرید جدید آرسنال از دلیل ترجیح دادن این باشگاه به رقیب همشهری‌اش تاتنهام می‌گوید.

انتقال ویلیام سالیبا به آرسنال سرانجام پس از هفته‌ها مذاکره شکل رسمی به خودش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دفاع وسط فرانسوی و 18 ساله باشگاه سن اتین به شدت مورد توجه تاتنهام نیز قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت راهی امارات شود. سالیبا که عضو تیم زیر 20 ساله‌های فرانسه نیز هست، یک سال دیگر این بار به طور قرضی در سن اتین به میدان می‌رود و در تابستان 2020 راهی لندن می‌شود.

به گزارش سایت گل، سالیبا درباره علت انتخاب آرسنال به جای تاتنهام گفت:

از زمانی که بچه بودم، بازی‌های آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا می‌کردم و این روال ادامه داشت. بازیکنان فرانسوی زیادی در این تیم بازی کرده‌اند و همین هم واقعا به گرفتن تصمیم نهایی‌ام کمک کرد. با متئو گوندوزی صحبت کردم. حتی یک روز در رستورانی در پاریس به طور اتفاقی او را دیدم و همانجا گفتم که آرسنال به خرید من ابراز علاقه کرده است. متئو در کمال آرامش به من توصیه کرد به آرسنال بیایم و برایم توضیح داد که باشگاه چگونه است. برای من پیوستن به یک چنین باشگاه واقعا بزرگ در انگلیس، افتخار بزرگی است. آرسنال برای من بزرگ‌ترین باشگاه انگلیس است؛ بنابراین تصمیم گیری آسان بود. برای انتخاب آرسنال، دو بار فکر نکردم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم. وقتی می‌بینید باشگاه بزرگی خواهان امضای قرارداد با شما است، باید همچنان به کار و تلاش ادامه دهید. این همان کاری است انجامش می‌دهم و از اینکه به آرسنال پیوستم، احساس غرور می‌کنم.

چرا تصمیم بر این شد تا یک سال دیگر در سن اتین بمانی؟ خب اول از همه به این خاطر که می‌خواستم قبل از انتقال به آرسنال، یک سال دیگر خودم را در سن اتین ثابت کنم. آرسنال باشگاه بزرگی است و وقتی به اینجا می‌آیید باید آماده باشید. تلاش می‌کنم فصل فوق العاده‌ای در باشگاهی که مرا پرورش داده داشته باشم تا برای انتقال به آرسنال آماده باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بوکایو ساکا به تاتنهام (تاتنهام 0-2 آرسنال)

گل بوکایو ساکا به تاتنهام (تاتنهام 0-2 آرسنال)

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • گل کای هاورتس به تاتنهام (تاتنهام 0-3 آرسنال)
  • گل بوکایو ساکا به تاتنهام (تاتنهام 0-2 آرسنال)
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین