Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:15:01 GMT

نبرد سنگین دو سگ با یک افعی برای نجات جان یک کودک

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۹۵۸۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛  این اتفاق که در شهر کیداباون فلیپین رخ داد توسط دوربین های مداربسته ضبط شد.

به گزارش وب سایت نیویورک پست این افعی توانسته بود وارد حیاط اصلی خانه شود جایی که کودک چهار ساله خانواده در رختخواب خود خواب بود.

وقتی یکی از سگ ها مار را مشاهده کرد بی درنگ به سوی او حمله کرد اما نتوانست حریف آن شود و سگ دوم نیز وارد مبارزه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری که دو دقیقه به طول انجامید سرانجام دو سگ توانستند مار را از پا در بیاورند اما یکی از آنها به دلیل ورود سم به بدنش لحظاتی بعد کشته شد و سگ دیگری به دلیل پاشیده شدن زهر به چشمانش بینایی خود را از دست داد.

پدر این طفل بعد از مشاهده فیلم گفت: وقتی این صحنه را مشاهده کردیم باور نمی کردیم همچنین اتفاقی رخ داده باشد، ما تا ابد مدیون فداکاری سگ های خود هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر خانواده دوربین رسانه نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز