Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این کارگاه های آموزشی به منظور ارتقاء سطح دانش دهیاران و با هدف پیشگیری از تضییع حقوق آنها برگزار شد.

اکرم نجفی با بیان اینکه نحوه تهیه و تنظیم دفاتر املاک دهیاری از محورهای آموزشی این کارگاه بود، اظهار داشت: با توجه به کمبود فضا و مکان آموزش و تعداد بالای دهیاران مسائل آموزشی  در سه هفته متوالی برای دهیاران ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: برای دهیارانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره شدند گواهینامه صادر می شود.

نجفی خاطرنشان کرد:  برگزاری آموزش های کاربردی، علاوه بر ارتقاء دانش شغلی دهیاران به کاهش تخلفات و افزایش رضایت عمومی مردم منجر می شود که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین یادآور شد:  از سال گذشته تاکنون بیش از ده ها برنامه آموزشی و توان افزایی برای دهیاران استان برگزار شده و تلاش بر این است که از ظرفیت سازمان ها و دستگاه های اجرایی دیگر نیز استفاده شود.

استان قزوین دارای ۶۳۰ دهیاری در شهرستان های قزوین، البرز، تاکستان، آبیک، بویین زهرا و آوج است.

۶۰۱۲*۹۹۲۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین دهیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین در محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر است.

به گزارش مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند