Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یعقوب فاطمی مقدم، پیشکسوت پرسپولیس و سرپرست جوانان پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت و روند تیم به خبرنگار برنا گفت: تقریبا از دوم اردیبهشت تمرینات را شروع کردیم و در تستی‌ها بازیکنی نگرفتیم. تیم ما تیم پارسال‌مان است و تیم نوجوانان دو سال پیش و دو-سه تا به بازیکنان اضافه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدا را شکر بچه ها خوب بودند و اگر بازی با استقلال را باختیم حقمان اصلا باخت نبود. دیدید که داور دو پنالتی صددرصد را نگرفت و یک گل را دفاعمان به اشتباه زد یعنی اصلا بازی که باید می‌بردیم را باختیم. سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده تلافی کنیم. ما بازی بعدی‌مان مقابل مقاوت کوثر در زمین شهید اسماعیلی است و ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرپرست تیم جوانان پرسپولیس در ادامه پیرامون وضعیت بد چمن‌های تمرینی تیم گفت: چمن‌های مصنوعی همه‌شان از بین رفتند. زمین قرندی و چمران را ببینید. امام رضا بهتر بود. اما ما خودمان زمین داریم درفشی فر مثل اینکه 3 سال است دست کسی دیگر است. ان‌شاءالله بعد از 3 سال تحویل آکادمی بدهند که  بچه‌ها مرتب بدانند یک جای ثابت است و خیال‌شان راحت باشد.

فاطمی مقدم درباره وضعیت دریافت مالی بازیکنان و کادر فنی اظهار داشت: از نظر مالی که همیشه باشگاه ما مشکل داشته است. برای بزرگان مشکل داشته و اینجا هم هنوز چیزی کسی دریافت نکرده فکر می‌کنم پارسال بازیکنان 50 درصد بیشتر نگرفتند. در صورتی که اصلا مبلغی نیست و حداکثر مبلغ بازیکنان ما پارسال 5 میلیون تومان بوده و امسال هم کمی بالا و پایین شده و کادر فنی که از پارسال طلبکار است و امسال هم هنوز هیچ پولی نگرفته است.

وی درباره هدف پرسپولیس در جوانان تصریح کرد: اصلا هیچ جای دنیا آکادمی‌اش برای کسب مقام کار نمی‌‌کند. الان در جوانان 2 بازیکن داشتیم که مرتب با بزرگان در  زمان برانکو  تمرین می‌کردند. آقای علی خدایی و امیر خارکش و الان فکر می‌کنم سه، چهار نفری هستند که بتوانند کم کم وارد بزرگان بشوند. ما دنبال همین هستیم. حداقل سالیانه از جوانان 1 بازیکن و از امید 2 بازیکن به تیم بالا بتوانیم بدهیم و برای تیم ملی. الان هم علی خدایی برای تیم ملی انتخاب شده و امیدواریم مربیان تیم ملی بعد از دیدن بازی نفرات بیشتری از تیم ما بردارند.

او درباره وضعیت تیم بزرگسالان پرسپولیس گفت: پرسپولیس با برانکو نتایج خوبی گرفت. بگذریم از سال  آخر که زیاد جالب نبود. یعنی تقریبا شانس مقداری با ما همراهی کرد اما بچه‌ها خوب  بودند. ما کمبود بازیکن داشتیم. تمام بازی‌های آسیایی و حذفی همه با 14-15 نفر انجام شد. درست است دو، سه نفر از جوانان آمدند و کمک کردند اما خیلی سخت بود. با این سختی آقای برانکو خوب نتیجه گرفت.

فاطمی مقدم در ادامه بیان کرد: حالا آقای کالدرون آمده و بار سنگین روی دوش او است ما از کار ایشان اطلاع کاملی نداریم و هنوز نمی‌دانیم ایشان سیستمش چیست و چطور می‌خواهد بازی کند. هجومی است، دفاعی است نیمه هجومی است؟ تا بازی‌ها شروع نشود ما نمی‌توانیم هیچ جوره فکر کنیم. مردم واقعا توقع‌شان بالا رفته و فقط از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند. اما ان‌شاءالله با توکل به خدا  و همتی که بچه‌ها دارند. نفراتی هم که اضافه شده امیداریم تیم با مربی نتایج خوبی بگیرید. کالدرون بالاخره آمده و دیده و با حواشی و محیط و بچه‌ها آشنا شده. بازی‌های بچه‌ها را دیده و چشم بسته این تیم را نگرفته. هیچ مربی حرفه‌‌ای در دنیا چشم بسته تیمی را قبول نمی‌کند و 100% روی این تیم مطالعه کرده است. باید دید از بازی اول چه از بازی در می‌آید و چه کار می‌خواهد کند. مگر آقای برانکو با هفته‌های اول نتیجه گرفت؟ همان فرصتی که به آقای برانکو دادند برای هفته‌های اول و دوم و سوم و چهارم حتما باید به ایشان هم این فرصت را بدهند. آقای گواردیولا زمانی که به بارسلونا آمد، 3-4 هفته پشت سر هم باخت و هیچ کس هیچ چیز نگفت و مدیرعامل آن زمان اعلام کرد من حداقل این فرصت را به او می‌دهم تا 4-5 هفته دیگر وقت دارد که بارسلونا از هفته پنجم شروع کرد به بردن تیم ها و آن سال قهرمان شد و تازه فهمید تیم چیست. مگر می‌شود با یکی دو بازی تشخیص بدهیم مربی خوب یا بد است؟

او درباره حضور ویلموتس در فوتبال ایران هم اینگونه اظهارنظر کرد: کی‌روش 8 سال اینجا بود و به نظر من چیزی عاید این مملکت نکرد. شما حساب کنید هرتیمی را جلوی تیم های بزرگ هم دفاعی بچینی می‌توانی یک مساوی بگیری. فوتبال آن است که رو به جلو باشد و تمام فوتبال‌های دنیا روبه جلو است. ما تمام زمان آقای  کی روش فوتبال را در زمین خودمان بازی کرده بودیم و دل بسته بودیم  به اینکه یک ضد حمله بزنیم و یک فوروارد حالا طارمی، وحید امیری یا جهانبخش یک فراری کنند. این فوتبال نیست و من اصلا از آقای کی روش رضایتی نداشتم و این نظر شخصی من است. فوتبال رو به جلو است. آژاکس 1974 دنیا را زیر و رو کرد. فوتبال شناور رو به جلو را آژاکس شروع کرد. آقای ویلموتس بخواهد فوتبال دفاعی بازی کند هیچ‌گاه نتیجه نمی‌گیرد. بازی دوستانه با بازی رسمی فرق دارد. مربی دل و جگردار بازی رسمی را هجومی بازی می‌کند. تیم دفاعی هیچوقت نتیجه نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پایتخت پرسپولیس شکر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به گزارش فارس، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان  تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگرد فوتبالیست‌ها برای فرار از سربازی اختصاص تنها 200 بلیت به تماشاگران ایرانی در قطر!

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد