Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماد دستکاری شده حین سخنرانی دونالد ترامپ برای نوجوانان محافظه کار بر روی صحنه ظاهر شد

در پی پخش تصویر دستکاری شده نماد ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی دونالد ترامپ در جمع یک گروه محافظه کار، یکی از کارکنان این سازمان اخراج شده است.سخنگوی سازمان Turning Point USA به روزنامه واشنگتن پست گفته است که نماد دستکاری شده به اشتباه بر روی پرده پشت سر آقای ترامپ ظاهر شده و علت استفاده از آن بی توجهی در جستجوی آنلاین برای به کارگیری آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سخنگوی این سازمان، این اشتباه به قصد رخ نداده، ولی آن چه رخ داده غیرقابل قبول است.کاخ سفید هم گفته نمی‌داند این نشان تقلبی چگونه بر روی صفحه ظاهر شده است.دونالد ترامپ سه شنبه گذشته در گردهمایی نوجوانان محافظه کار که به وسیله این سازمان در هتلی در واشنگتن برگزار شد، سخنرانی کرد.

هنگام حضور آقای ترامپ بر روی صحنه، تصویری دستکاری شده از نماد ریاست جمهوری آمریکا بر پرده پشت سر او پخش شد که با نماد اصلی تفاوت‌های مهمی داشت.از جمله دستکاری‌های صورت گرفته، جایگزینی سر عقاب سرسفید آمریکا با عقاب دو سری بود که در نماد ملی روسیه دیده می‌شود.

عقاب سرسفید نماد ملی آمریکاست.این کار می‌تواند به گزارش‌ها درباره اتهام روسیه به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع آقای ترامپ اشاره داشته باشد.از سوی دیگر در چنگال سمت چپ این عقاب، به جای ۱۳ پیکان که به نمایندگی از ۱۳ ایالت اولیه آمریکا قرار دارند، تعدادی چوب گلف قرار داده شده است.

این کار اشاره‌ای به علاقه آقای ترامپ به گلف و مالکیت باشگاه‌های متعدد گلف به وسیله اوست.سفر‌های متعدد آقای ترامپ به باشگاه‌های گلف تاکنون ده‌ها میلیون دلار هزینه روی دست مالیات دهندگان آمریکایی گذاشته است.

در چنگال سمت راست این پرنده هم به جای شاخه زیتون، مشتی اسکناس قرار داده شده است.شعار نقش بسته بر روی این نماد هم که به زبان لاتین حکایت از اتحاد و همبستگی مردم آمریکا دارد، با یک جمله اسپانیایی جایگزین شده که چهل و پنجمین رئیس جمهوری (دونالد ترامپ) را یک عروسک خیمه شب بازی می‌خواند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ نماد آمریکا انتخابات2020آمریکا یک عکس یک پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم

معاون عمرانی استانداری قم گفت: معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است.سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی متقیان ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در کنار تمام تحریم‌های جهانی، ولایت و مردم سبب شده‌اند که بیش از 45 سال این کشور پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه هر جا مردم در صحنه بودند، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است، افزود: نماد مردم و تبلور مردم در قانون اساسی شوراها هستند و شهرداران نیز نماد شوراها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه مؤمنین کارهای خود را با مشورت انجام می‌دهند، عنوان کرد: نماد مشورت در جامعه اسلامی شوراها هستند که باید از این ظرفیت در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تشکیل شوراها سبب تحکیم پایه و قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: پایه و محور نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و هرچقدر مردم در صحنه باشند، تاب‌آوری نظام افزایش پیدا خواهد کرد.

متقیان با بیان اینکه شوراهای اسلامی نقطه مقابل نظام‌های استبدادی هستند، تصریح کرد: نظام اجتماعی کشورهایی که همچنان پادشاهی است هنوز به سمت مردم نرفته است.

وی حل مشکلات مردم در شوراها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: مردم هر بخش، روستا و شهر بهتر از هر مدیری نسبت به مشکلات آگاهی دارند و استفاده از این ظرفیت در مدیریت آن منطقه بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه اگر شوراهای شهری الگو باشند شوراهای دولتی نیز از آن‌ها پیروی خواهند کرد، گفت: هر زمانی که شوراها همدل باشند، اقدامات پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه وضع عوارض سنگین مشارکت مردم در ساخت‌وساز را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: این اتفاق همچنین سبب افزایش تخلفات ساخت‌وساز می‌شود.

متقیان با بیان اینکه معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است، اظهار داشت: سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا