Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی  با اشاره به این که تحقق سهم 25 درصدی ملی از اهداف اتاق تعاون است. گفت : در یکی دو سال اخیر شاهد جهشی در فعالیت‌های اتاق تعاون بودیم.

وی با اشاره به اینکه این مرکز داوری از تضییع حقوق اعضای شرکت‌ها نقش دارد و تبدیل منابع خرد به اعتبارات بسیار از وظایف اتاق تعاون است؛ افزود: در این زمینه در دنیا از ظرفیت‌های موجود بهره گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته حسن عزیزی امروزه ترویج تعاونی، ترویج فرهنگ اقتصادی است و یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه وجود و فعالیت تعاونی ها است.

غفار محمدی رئیس اتاق تعاون استان کرمانشاه هم با بیان اینکه تاکنون پرونده‌هایی که مربوط به تعاونی‌ها و حل و فصل منازعات بوده خوشبختانه رشد داشته است؛ گفت : داوری بدون دادرسی موجب تسریع در امور مردم می‌شود.

رنجبر دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران نیز گفت: مرکز داوری پشتوانه قانونی دارد و بر اساس آمارها چندین هزار پرونده در مراکز داوری رسیدگی شده است.

طی مراسمی مرکز داوری اتاق تعاون استان کرمانشاه افتتاح شد.

انتهای  پیام/ز


افتتاح داوری اتاق تعاونی استان کرمانشاه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه

صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده با آغاز برداشت گندم از مناطق گرمسیری خرید تضمینی این محصول از طریق مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی آغاز شد و تاکنون ۷۲ تن گندم از کشاورزان شهرستان قصرشیرین خریداری شده است.

صفایی افزود: هر ساله شبکه تعاونی‌های روستایی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خود نسبت به خرید تضمینی گندم بصورت مباشرتی اقدام می‌کند.

مدیر تعاون روستایی استان گفت: همزمان با خرید گندم، ۵۳ تن کلزا نیز از کشاورزان خریداری شده است.

صفایی اظهار داشت: همه مراکز خرید نسبت به تجهیز، اخذ استاندارد باسکول‌ها و تعمیرات مورد نیاز اقدام کرده اند و در دورترین نقاط استان نیز تجهیز و آماده سازی شده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران