Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته گفت: مردم می‌گویند تقصیر خودتان است که با قهرمانی‌های پیاپی توقعات را بالا بردید. تاریخ انتشار: 09:48 - 04 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۸۹۱

بهمن عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص کسب مدال برنز در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا اظهار داشت: خداراشکر که توانستم به امتیازات المپیکی خودم اضافه کنم و با هیمن امتیاز‌ها نفر یک رنکینگ المپیکی باقی می‌مانم از مدالی که کسب کردم، ناراحتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم و جامعه بزرگ کاراته توقع کسب مدال طلا داشتند و من هم تمام تلاشم را به کار بستم، اما به مدال برنز رسیدم.

وی افزود: هرجایی که می‌رویم مردم می‌گویند تقصیر خودتان است که با قهرمانی‌های پیاپی توقعات را بالا بردید. خوشحالم کاراته پس از المپیکی شدن آنقدر مهم شده که بیش از هر زمانی دیگری مردم نتایج ما را پیگیری می‌کنند و این موضوع انگیزه ما را دوچندان می‌کند.

ملی‌پوش کاراته با اشاره به اینکه سبک داوری مسابقات آسیایی با اروپا متفاوت است، تصریح کرد: یکسری ضربات را در رقابت‌های جهانی و اروپایی امتیاز می‌دهند که در آسیا برایش امتیازی در نظر نمی‌گیرند. در  آسیا همه چیز ۵۰-۵۰ است و‌ ای کاش امیر مهدی‌زاده هم می‌توانست مسابقه دهد تا شانس کسب یک مدال دیگر هم داشتیم.

عسگری در واکنش به اینکه تا چه حد به کسب سهمیه المپیک امیدوار است، خاطرنشان کرد: اگر همین الان سهمیه‌ها بسته می‌شد من حضورم در المپیک را قطعی کرده بودم، اما هنوز حدود ۱۰ مسابقه باقی مانده باید ۱۰ برابر انرژی که تا الان صرف کردم را به کار ببندم تا جایگاهی که دارم را حفظ کرده و راهی المپیک شوم و پس از آن می‌توانم تمرکزم را معطوف کسب مدال المپیک کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته بهمن عسگری ورزش ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب 59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع به دست آورد.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر