Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام حمایت های قشرها و نهادهای متعدد از برنامه های نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان، فرماندهان سپاه در استانهای مختلف نیز، مبارزه با قانون شکنی را وظیفه اصلی نیروی انتظامی برشمرده و از برنامه های این نهاد در عمل به وظیفه خود، اعلام حمایت و قدردانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در دیداری که با ائمه جمعه کشور داشت با بیان اینکه مبنای کار ناجا، همواره قانون بوده و هست و برخورد با پدیده بدحجابی نیز برخورد با بی قانونی محسوب می‌شود، گفت: در برخورد با فساد نمی‌توانیم یک تنه وارد شویم و نیروی انتظامی گرچه در این میان تنها است، اما اعلام می‌کنیم ما کار خود را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، فرماندهان سپاههای استانی و شهرستانی در کنار سایر مسئولین ،  از برنامه های ناجا در برابر هنچار شکنان تقدیر کرده و خود را حامی برنامه های پلیس مقتدر کشور عنوان کردند.

 

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم: برخورد با قانون شکنان، امنیت جامعه را تضمین می‌کند

سردار سید محمد تقی شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به سخنان اخیر سردار اشتری در خصوص برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی کشور اعم از نیروی انتظامی، سپاه و ارتش همه وظیفه خود می دانند که از ارزش های انقلاب پاسداری کنند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف نیروی انتظامی کشور تامین امنیت و برخورد با هنجارشکنان است که وجود امنیت در کشور این مسئله را به خوبی ثابت کرده است.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم با تشکر از مواضع فرمانده ناجا در اعلام قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان ، گفت: نیروهای سپاه پاسدارن هم با طرح های مختلف در ایجاد امنیت و برخورد با قانون شکنان به ناجا کمک کرده و خواهند کرد چرا که وظیفه همه ما خدمت به مردم و کشور است.

وی افزود: در این 40سالی که از انقلاب می گذرد دشمنان همیشه برای نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال توطئه های جدید بوده و هستند و به یاری خداوند همه توطئه های آنها خنثی شده و خواهد شد.

سردار شاهچراغی خاطرنشان کرد: امروز هم مسئله فساد و فحشا امری عادی در جامعه نیست بلکه یک توطئه دیگر از سوی دشمن برای انحراف کشور و انقلاب از مسیر اصلی خود است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان: حمایت از اقتدار پلیس منجر به ایجاد امنیت و آرامش بیشتری می شود

سردار محمد عبدالله‌پور در گفتگو با ۸دی با تاکید بر لزوم تلاش تمام دستگاه‌ها و نهادها در راستای اجرای قوانین در کشور اظهار داشت: رعایت قوانین سبب ارتقاء امنیت جامعه و مردم می‌شود.

وی ضمن تقدیر از مواضع سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در راستای تاکید بر لزوم اجرایی قوانین در جامعه تصریح کرد: اقدامات نیروی انتظامی سبب می‌شود تا قوانین به قوت بیشتری در جامعه اجرا شود‌.

فرماتده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه عموم اقشار جامعه موظف به رعایت قانون هستند گفت: قوانین حجاب و عفاف از جمله قوانینی است که رعایت آن در جامعه الزامی است و هیچ فردی نمی‌تواند آن را نقض کند.

سردار عبدالله پور با اشاره به عملیات روانی رسانه‌های معاند علیه نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره تلاش کرده است تا بهره‌گیری از شیوه‌های تعاملی از بروز هرگونه تنش در جامعه جلوگیری کند‌.

وی با اعلام اینکه تمام دستگاه‌ها و نهادها موظف هستند تا در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب با نیروی انتظامی همکاری کنند افزود: حمایت از اقتدار نیروی انتظامی و ماموران پلیس سبب می‌شود تا امنیت و آرامش بیشتری در جامعه ایجاد شود‌.

سردار عبدالله‌پور با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگا‌ه‌ها با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این کم‌کاری و عدم همکاری از سوی هر دستگاه یا نهادی باشد قابل پذیرش نیست.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء: برخورد جدی نیروی انتظامی با هنجارشکنان مطالبه مردم است

سردار حسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز ضمن تقدیر از مواضع انقلابی سردار اشتری و تلاش‌های بی‌شائبه نیروی انتظامی در برخورد جدی با هنجارشکنی‌ها اظهار داشت: مقابله جدی با هنجارشکنی مطالبه آحاد مختلف جامعه از نیروی انتظامی است.

وی گفت: دریادلان بسیجی استان تهران فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی را در اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های این نیرو در برخورد با هنجارشکنی‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران عنوان کرد: مردم انتظاری جز برخورد شدید و مقتدرانه نیروی انتظامی با هنجارشکنان ندارند.

 

فرمانده سپاه استان سمنان: سایر دستگاه ها یاری‌گر نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان باشند

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با تقدیر از مواضع فرمانده ناجا در اعلام قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان، گفت: همه آحاد جامعه اعم از شهروندان تا مسئولان نهادهای مختلف باید با احساس وظیفه در مقابل قانون شکنی بایستند و مقابله متناسب داشته باشند.

دامغانی با تاکید بر اینکه روش های ایجابی از موثرترین راه های اجرای قانون است اظهار کرد: اینکه مردم بپذیرند برای برقراری امنیت، نظم، آرامش و رعایت حقوق شهروندی قانون را رعایت کنند و برای همگان این موضوع جا بیفتد، مطمئناً بسیاری از مشکلات موجود در جامعه مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: برخی افراد به قانون تن نمی دهند و از آن تخلف می کنند، اینجاست که روش های ایجابی جوابگو نیست و نیاز به قاطعیت وجود دارد تا این افراد آسایش، آرامش و امنیت را از جامعه سلب نکرده و حقوق عامه مردم را ضایع نکنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  با بیان اینکه سایر دستگاه ها نیز باید در برخورد با قانون شکنان یاری گر نیروی انتظامی باشند گفت: نیروی انتظامی یکی از دستگاه هایی است که باید با قانون شکنی برخورد، مقابله و جلوگیری کند اما بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی در امر به معروف و نهی از منکر مکلف هستند تا وظایفی را در این زمینه انجام دهند و نباید به گونه ای باشد که ناجا در کارزار مقابله با قانون شکنان تنها بماند.

دامغانی عمل به قانون را مهمترین عامل برقرای نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: عموم مردمی که حاضر به ضایع شدن حقوق خود نیستند و توقع بازپس‌گیری حقوق خود از جانب پلیس را دارند، باید در پشتیبانی از پلیس اقدام کنند تا اقدام قاطعانه پلیس در جامعه مقبول شود.

وی با بیان اینکه عدم برخورد با قانون شکنان موجب قبح شکنی و عادی شدن تخلف از قوانین می شود اظهار کرد: برخورد با قانون شکنان جنبه بازدارندگی داشته و در صورت عدم برخورد با هنجارشکنان این پدیده اپیدمی و همه گیر خواهد شد، از این رو و از آنجایی که ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم برخورد بازدارنده ضرورت دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تلاش جریان های معاند داخل و خارج از کشور در جهت قبح شکنی و هنجار شکنی مبانی دینی و فرهنگی گفت: ترویج و تبلیغ پوشش هایی که  که نماد فرهنگ منحط غرب است، علاوه بر ضایع کردن حقوق افراد زیر پا گذاشتن کرامات انسانی، حقوق اجتماعی را نیز ضایع می کند که این قابل چشم پوشی نیست.

دامغانی فرهنگ غرب را فرهنگ لاابالی گری و بی بند و باری دانست و افزود: نیروی انتظامی با کسانی که عالما و عامدا منکرات را در جامعه ترویج می‌کنند و به دنبال قبح شکنی هستند، به صورت قانونی برخورد کند و از هیچ کسی باکی نداشته باشد، چرا که اجرای قانون و قاطعیت به موقع امنیت جامعه را تضمین می کند و حمایت مردم را نیز در پی دارد.

 

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس: سپاه در کنار و حامی نیروی انتظامی است

سردار یدالله بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه ضمن تقدیر از مواضع اخیر سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی پیرامون برخورد با قانون‌ شکنان در عرصه های مختلف گفت: بسیج و سپاه همواره در کنار نیروی انتظامی و پشتیبان همسنگران خود در مقابله با قانون گریزان و قانون شکنان است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: وظیفه هر ایرانی، بخصوص مسلمان شیعه است که در این موضوع، در کنار و حامی نیروی انتظامی و کمک کننده باشد. این واقعیتی است که مردمی که به این موضوع به عنوان یک موضوع ارزشی نگاه می کنند، قبول دارند و در میدان عمل هم حامی هستند.

بوعلی با بیان اینکه نیروی انتظامی ضابط قانون است؛ یعنی اگر این اقدام را نکند، عملا به تکالیف قانونی خود عمل نکرده است، تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی در جایی ورود می کند، در اصل به وظیفه قانونی خود عمل کرده است و وظیفه همه است که به مجری قانون کمک کنند و حامی او باشند.

به گفته جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، سپاه به عنوان یک ضابط، هم حمایت می کند و هم به عنوان امر به معروف و نهی از منکر اقدام می کند، هرچند این مسئله امروز جدای از مسائل دینی، یک جنبه خودنمایی بدخواهان هم دارد.

 

فرمانده سپاه کرمان عنوان کرد: افزایش مولفه امنیت داخلی با مواضع صریح فرمانده ناجا

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در گفتگو با “راه آرمان” ضمن حمایت از مواضع سردار اشتری گفت: مواضع صریح و روشن و قاطع فرمانده محترم ناجا در مقابل هنجارشکنان براساس قانون باعث افزایش مولفه امنیت داخلی خواهد شد.

وی افزود: قطعا مقابله با قانون شکنان موجبات ذلت بدخواهان و عزت وسربلندی دوستان انقلاب اسلامی را فراهم می کند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان خاطرنشان کرد:جو رسانه ای و پروپاگاندای دشمن علیه پلیس برای به انفعال کشاندن این نهاد در برابر قانون شکنان است اما قطعا این حرکت محکوم به شکست است.

 

جانشین فرماندهی سپاه استان کرمان: مطالبه ما از دستگاههای متولی امربه معروف ساختن جامعه ای با نشاط است

سردار مطهری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همکاران ما در سپاه و بسیجیان هر جا که ناجا نیاز داشته باشد در خدمت نیروی انتظامی برای امر به معروف و نهی از منکر و برخود با هنجار شکنان و قانون شکنان هستند.

سردار محمد مطهری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان فرمانده نیروی انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور گفت: با توجه به صحبت های سردار اشتری در فاز اول ناظر یک ۱۵۰ هزار مورد به ناجا گزارش شده بود که این عدد در فاز دوم ناظر یک به ۸۰ هزار مورد رسیده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: همکاران ما در سپاه و بسیجیان هر جا که ناجا نیاز داشته باشد در خدمت نیروی انتظامی برای امر به معروف و نهی از منکر و برخود با هنجار شکنان و قانون شکنان هستند.

سردار مطهری با بیان اینکه ما مسلمان هستیم و نباید نگاه کنیم که یهودیت و مسیحیت چه مورادی را عنوان می کنند، ابراز کرد: بر اساس دستور خداوند متعال وظایفی برای زنان و مردان قرار داده شده است و ما باید به دنبال آن مسائل باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه جامعه جهانی غلط های زیادی را انجام می دهد که به ما مرتبط نیست، اظهار کرد: اینکه جامعه جهانی هر چه می گوید عمل کنیم و فردا نیز مزالب ضد دینی را عنوان می گنند اجرا کنیم؛ این مسئله پذیرفته نیست.

این مقام مسئول بیان کرد: غالب جامعه ما خوب هستند و درصد خیلی خیلی اندکی افراد هنجار شکن حضور دارند و همچنین ممکن است برخی اعتقادی به دین نداشته باشند؛ اما بیش از ۹۵ درصد مردم مسلمان هستند و به دنبال اجرای دستورات اسلام و خداوند متعال می باشند.

دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این راستا از کسانی که وظایف خود را انجام نداده اند، مطالبه می کند تا بتوانیم جامعه ای سالم، با نشاط داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه عاشورا: ناجا در برخورد با هنجارشکنان تنهاست/ بسیج پشتیبان نیروی انتظامی است

سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا در گفتگو با آناج با اشاره به حمایت ملی از اقدامات ناجا در مقابله با هنجارشکنی گفت: اقدامات نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با هنجارشکنان نشان می‌دهد جایی که پای حقوق مردم در میان است، نیروی انتظامی پای کار است و این جای تشکر و قدردانی دارد. 

وی با اعلام حمایت از اظهارات فرمانده پلیس کشور در جمع ائمه جمعه سراسر کشور مبنی بر مقابله جدی با انواع ناهنجاری‌ها و قانون‌شکنی‌ها و بی‌حجابی سازمان یافته گفت: نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان تنهاست و و از سوی دیگر زحمت کم کاری برخی ارگان های مسئول در حوزه حجاب و عفاف، روی دوش ناجا افتاده است. شبیخون فرهنگی دشمن هر روز پیچیده‌تر می‌شود و اقدام نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان و بدحجابی نشان از دغدغه های انقلابی پلیس دارد.

فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: بسیج پشتیبان اقدامات ناجاست و از برنامه‌های ناجا در ایجاد امنیت، سلامت خانواده‌ها و برخورد با هنجار شکنان حمایت می کنیم .

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران: قاطعیت ناجا در برخورد با هنجارشکنان مورد تایید تمام نیروهای ارزشی است

سردار محمدحسین بابایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ، در خصوص اظهارات اخیر فرمانده نیروی انتظامی کشور در رابطه با موضع شفاف نیروی انتظامی در مواجهه با هنجار شکنان اظهار کرد: هر مرام و اعتقادی برای خودش ارزش‌ها، اصول، هنجارها و ناهنجاری‌هایی دارد.

وی با بیان اینکه طبق آیات صریح قرآن کریم، یکی از هنجارهای مهم در اسلام موضوع پوشش است، رعایت پوشش و حجاب هم برای مردان و هم برای زنان؛ افزود: ولیکن در این بخش، پوشش زنان آن‌قدر از اهمیت بالایی برخوردار بوده است که در قرآن آیه صریحی آمده است و به زنان در خصوص حفظ سر، گردن  و زیورآلات توصیه موکد شده است و از سویی دیگر ما می‌دانیم که حساسیت دشمن در این موضوع زیاد است و این مسئله بیانگر موثر بودن پوشش و عدم رعایت ان است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که در بعضی از کشورهایی که مدعی دارابودن اولین دموکراسی مدنی در کشورهای خود هستند، قوانین سختی برای بانوانی که ملزم به رعایت حجاب هستند، وضع و اعمال می‌کنند؛ هر چند که این قوانین با اصول دموکراسی در تضاد است.

این مسئول با اشاره به مشروط بودن تحصیل، استخدام، اخذ مدارک راهنمایی و انواع خدمات با الزام سربرهنگی و عدم حجاب بیان کرد: سوال اینجا است که این حجاب، چقدر برای اهداف افراد ضد اسلام موثر است؟ چقدر حجاب مانع ترویج بی دینی می‌شود؟ چقدر حجاب در توسعه فرهنگ اسلامی موثر است؟
 
بابایی با بیان اینکه انتهای فرهنگ لااوبالی‌گری و سکولاریسم در غرب منجر به پوچی‌گری شده است و آن قدر انسان در این ماجرا از بعد خدایی خود دور می‌شود که در مباحث حیوانی به انتها می‌رسد و منجر به حرکات بسیار سخیف مثل خودکشی، دیگر کشی و انواع جنایات می‌شود.
 
وی عنوان کرد: لذا اگر ما در این مقوله به حساسیت شیطان بزرگ و هم پیمانانش در دنیا توجه کنیم، در می‌یابیم در موضوع حجاب چنان تاثیری در رشد دینی دارد که آن قدر دشمن در آن ورود و شیطنت می‌کند.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: متاسفانه در سایه غفلت مسئولان، بسیاری از حرمت‌ها رعایت نشد و حریم‌ها شکسته شد و انسان احساس می‌کند در این ماجرا، یک اتاق فکری با برنامه به صورت مستمر، طرح ریزی و اجرا می‌شود و در جهت ترویج برهنگی و مقابله با هنجارهای قانونی و دستورات قرآنی، به صورت هدفمند پیگیری می‌شود.
 
این مسئول گفت: طی چند وقت اخیر، نیروی انتظامی که دیگر از مشارکت و پای کارآمدن دستگاه‌هایی که در قانون امده است؛ نا امید شده بود، راساً اقدام به طرح‌ریزی شایسته‌ای کرده، بدین معنی که اگر کسی در خودروی شخصی خود بدون حجاب شود، بدون برخورد مستقیم و بدور از واکنش و تنش، با ارسال پیامک برای مالک خودرو، مالک را توجیه و ملزم به رعایت هنجارهای قانونی کند.
 
بابایی متذکر شد: اسلام برای رعایت حدود الهی در ظاهر جامعه تاکید دارد که ما نسبت به گناهی که در خفا است، حق جست‌وجو نداریم و به همان شدت نیز نباید بگذاریم گناه آشکاری در جامعه صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه ما می‌دانیم طرح بی حجابی که از سوی دشمنان نظام در حال پی ریزی است تنها به برداشتن روسری نیست؛ تصریح کرد: ما می‌دانیم طرح دشمنان بسیار گسترده‌تر است و پله به پله قصد اجرای آن را دارند که عقل حکم می‌کند با توجه به آنکه حاکمیت در دست ما است و از آن‌جایی که آگاه به این توطئه هستیم، از ترویج این توطئه جلوگیری کنیم.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران با حمایت از موضع و عملکرد نیروی انتظامی در این رابطه، اعلام کرد: ما به نیروی انتظامی دست‌مریزاد می‌گوییم و به آنان می‌گوییم: این حرکت شما مورد تایید تمام نیروهای ارزشی و انقلابی است، این موضع و عملکرد شما مورد تایید همگان است و هیچ انسان عاقلی دوست ندارد خودش و خانواده‌اش به فساد کشیده شود.
 
بابایی در پایان گفت: بسیاری از بسیجیان را دیدیم که به ما اعلام آمادگی کردند که با نیروی انتظامی در این رابطه همکاری کنند و منعی وجود ندارد که نیروی انتظامی از نیروهای مردمی برای حفظ سلامت جامعه استفاده کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ازنا: سخنان فرمانده ناجا مورد حمایت همه انقلابیون و نیروهای ارزشی است

سرهنگ غلامرضا سالاروند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، در حمایت از مواضع سردار اشتری در برخورد با قانون‌شکنان اظهار داشت: سخنان فرمانده ناجا مورد حمایت همه انقلابیون و نیروهای ارزشی است و از مواضع سردار اشتری حمایت می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و قوانین ما کاملاً شفاف و همچنین نحوه برخورد با هنجارشکنان و قانون‌شکنان نیز مشخص است ولی بعضاً در سطح جامعه دیده می‌شود که عده‌ای به‌صورت سازمان‌یافته و هدایت‌شده و برگرفته از تبلیغات سوء دشمن می‌خواهند به فرهنگ و ارزش‌های این نظام مقدس خدشه وارد کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ازنا عنوان کرد: همه باید با این قانون‌شکنان که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند به‌ویژه کسانی که سازمان‌یافته هستند از طریق دستگاه‌های قضایی برخورد قاطع کنیم.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه چگنی: از مواضع صریح فرمانده ناجا تقدیر و حمایت می‌کنیم

سرهنگ منصور کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، ضمن تقدیر از فرمانده ناجا و حمایت از مواضع وی در برخورد با قانون‌شکنان  اظهار داشت: دشمنان نظام با ترسیم چهره‌ای خشن از برخوردهای مأموران نیروی انتظامی و انتشار در فضای مجازی به دنبال از بین بردن اقتدار نیروی انتظامی هستند که این نهاد نه‌تنها تضعیف نمی‌شود بلکه با آگاهی و آموزش روند توسعه روبه رشدی دارد.

وی افزود: از مواضع صریح فرمانده نیروی انتظامی تقدیر و حمایت می‌کنیم و در برخورد با قانون‌شکنان در کنار ناجا هستیم و در جهت امربه‌معروف و نهی از منکر و دیگر مسائلی که می‌توانیم ورود کنیم حتماً اقدام خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه چگنی تصریح کرد: نیروی انتظامی و در رأس آن سردار اشتری حافظ امنیت جان و مال مردم هستند که این صفت خداپسندانه آن‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران قابل‌تحسین است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است