Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش عباسی نویسنده و کارگردان تئاتر که این روزها نمایش «مولن روژ» به نویسندگی وی و کارگردانی حسین پارسایی در باغ کتاب روی صحنه است، درباره حضورش در مجموعه «پایتخت» به خبرنگار مهر گفت: همراه با محسن تنابنده در حال نگارش فصل ششم مجموعه «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم هستیم و تا امروز نگارش ۲ قسمت از سریال به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان این است که تا قبل از آغاز تصویربرداری این مجموعه بخش عمده‌ای از نگارش فیلمنامه به پایان برسد. در فصل جدید کاراکترها تغییرات اساسی و بنیادینی کرده‌اند که این تغییرات در راستای جذاب تر شدن سریال خواهد بود. تلاشم این است که از تجربه سال‌ها حضورم در تئاتر در نگارش این متن استفاده کنم و بتوانم به درستی این تجربیات را انتقال دهم.

عباسی یادآور شد: سریال نویسی کار بسیار دشواری است و نگارش متن این مجموعه نیز با توجه به اینکه همه مخاطبان شخصیت‌های آن را می‌شناسند و با ویژگی‌ها و رفتارهایشان آشنا هستند، بسیار دشوارتر خواهد بود.

وی در پایان صحبت هایش درباره تجربه همکاری با محسن تنابنده بیان کرد: تجربه همکاری با محسن تنابنده که البته این روزها به عنوان بازیگر در نمایش «مولن روژ» حضور دارد تجربه بسیار بی‌نظیری است چون او ذهنی بسیار پویا و فعال دارد و من همکاری با وی را به عنوان یک تجربه سخت در نظر می‌گیرم.

کد خبر 4675452 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: آرش عباسی سریال پایتخت سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضائیان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه 40 دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه 117 و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره های سپاهان در این فصل با زدن 4 گل و ارسال 5 پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

عکاس: یاسر جمالی

دیگر خبرها

  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل