Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیر کل جنبش حزب الله با اشاره به مستأصل شدن دشمن صهیونیستی در برابر جریان مقاومت و ملت لبنان، تأکید کرد که جبهه داخلی دشمن صهیونیستی در معرض خطر قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «نعیم قاسم» معاون «حسن نصر الله» دبیر کل جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی، تأثیرات بسیاری علیه سیاست‌های آمریکایی-صهیونیستی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم در جریان یک مراسم شام که دانشگاه «آل زعیتر» ترتیب داده بود، تصریح کرد که جنگ 33 روزه، لبنان را از نقشه اسرائیلی خاورمیانه جدید نجات داد و اصول منطقه را بر مبنای استقلال بنا نهاد.

پایگاه خبری «العهد» به نقل از قاسم گزارش داد که نکته مهم پس جنگ 33 روزه این بود که تمامی ملت‌های منطقه در پی استقلال و مقاومت بودند و همه توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه «ما در لبنان از سیاست گله و شکایت، به سیاست مقاومت و بازدارندگی تغییر مسیر دادیم»، تصریح کرد که این مسئله باعث شد، دشمن اسرائیلی تهدیدهای پر سر و صدایی داشته باشد که مانند «بمب‌های صوتی است، ولی به خاطر ناتوانی خود برای مقابله با مقاومت و لبنان، نمی‌تواند کاری کند».

معاون حسن نصرالله با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی «امروز اگر بخواهد دست به اقدامی بزند، هزاران بار محاسبه می‌کند»، بر این باور است که علت این مسئله، این است که این رژیم، بازداشته شده است و می‌داند که جریان مقاومت، مصالحه نمی‌کند.

قاسم خاطر نشان کرد که «عملیات ما عملیات سیاسی نبوده، بلکه همیشه عملیات مقاومتی است که هدف از آن، آزادسازی سرزمین است و [دشمن] اسرائیلی می‌داند که جبهه‌ داخلی وی در معرض [حمله] قرار دارد».

وی تأکید کرد که دشمن اسرائیلی باید بداند که «ما با سه‌گانه ارتش-ملت-مقاومت در حمایت از استقلال و آزادسازی سرزمین خودبه جایگاه والایی دست یافته‌ایم».

معاون دبیر کل حزب الله در پایان اعلام کرد: «ما ترسی از تهدیدهای اسرائیل نداریم و بر این باوریم که مسئولیت ما این است که در میدان آماده بمانیم... هر روز، تجهیزات ما بیشتر و بر دقت ابزارها و امکانات ما افزوده می‌شود و آمادگی ما افزایش می‌یابد؛ زیرا معتقدیم که این مسیر، همان مسیری است که از ما حمایت می‌کند و ب نتیجه درست منتهی می‌شود».

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: پس از رصد تحرکات نظامیان دشمن صهیونیست در مرکز الراهب، رزمندگان مقاومت با موشک هدایت شونده آنها را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که رزمندگان مقاومت همچنین تجهیزات جاسوسی انی مرکز را هدف قرار داده و منهدم کردند.

از سوی دیگر منابع خبری اعلام کردند که پس از سلسله عملیات های مقاومت اسلامی لبنان، اشغالگران اسرائیلی بالن جاسوسی بر فراز روستاهای بخش غربی جنوب لبنان به هوا فرستاده اند.

از سوی دیگر توپخانه رژیم صهیونیستی حومه شهرک بلیدا در جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6100643

دیگر خبرها

  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه»
  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • آنروا: حمله به رفح تبعات ویرانگری دارد/ تا حد امکان می‌مانیم
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه