Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،استاندار هرمزگان در دیدار با معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشورگفت: نیمی از مسیر کریدور ساحلی جنوب کشور در استان هرمزگان قرار دارد که ۷۰ کیلومتر آن تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی افزود:افزون بر اقداماتی که برای تکمیل این محور از پارسیان تا بندرعباس در حال اجراست، باید از میناب تا جاسک نیز اقدامات لازم برای این کریدور ساحلی صورت گیرد.
استاندار هرمزگان همچنین خواستار تسریع در ساخت کریدور بندرعباس - کهورستان - بستک - لار شد.

همتی با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی در هرمزگان گفت: در شهرستان بشاگرد نیاز مبرم به ساخت راه‌های روستایی جدید وجود دارد و از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌خواهیم تا در راستای ساخت این راه‌های روستایی اقدامات مناسب و سریع را اجرا کنند.

وی همچنان خواستار زیباسازی ورودی‌های شهر بندرعباس، بهسازی محور سیاهو به احمدی شد.

مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نیز گفت: سه گروه مجهز برای ارزیابی راه‌های روستایی به استان هرمزگان اعزام می‌شود.

حسن نیا افزود: برای ساخت راه‌های روستایی در شهرستان بشاگرد با بسیج امکانات، تلاش می‌کنیم ساماندهی اکثر محورها، بازگشایی و ساخت راه‌ها را انجام دهیم.

وی گفت: حذف آبنما‌ها و ساخت پل به خصوص در محور‌های بندر چارک و بندر آفتاب از جمله اقداماتی است که در دستور کار داریم.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور نیز گفت: کریدور ساحلی جنوب کشور شامل هزار و ۷۰۰ کیلومتر در استان‌های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان است که ۸۴۰ کیلومتر از این کریدور در استان هرمزگان قرار دارد که تاکنون ۵۶۰ کیلومتر آن به صورت بزرگراه و بهسازی راه اصلی ساخته شده است.

وی افزود: تنها در ۶۵ کیلومتر این کریدور اقدامی صورت نگرفته بود که در این سفر مقرر شد تا به مناقصه گذاشته شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: تا سه سال آینده کریدور ساحلی در استان هرمزگان که به صورت چهار خطه و استاندارد به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ طرح به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان ازجمله این طرح ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان