Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:58:17 GMT

میوه انبه باید از فرودگاه میناب به کل جهان صادر شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۰۸۰۹

میوه انبه باید از فرودگاه میناب به کل جهان صادر شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی ذوالقدر پنجشنبه شب در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره انبه و یاسمین گل میناب بیان داشت: میناب یکی از شهرهای مهم استان بوده که در زمان‌های پیشین مرکز تجارت، صادرات و واردات بوده است.

ذوالقدر افزود: تمام آب سد سرنی باید به میناب اختصاص یابد و جناب استاندار تصمیماتی اتخاذ کند که بندرعباس احتیاجی به انتقال آب از میناب نداشته باشد تا خود منطقه از منابع آبی برای صنعت و کشاورزی بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، فرودگاه میناب پیشرفت خوبی داشته و استاندار هرمزگان باید نگاه ویژه‌تری نسبت به تکمیل و راه اندازی فرودگاه میناب داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه میوه انبه جزو میوه‌های نادر در کشور است، خاطرنشان کرد: شهرستان میناب به عنوان شهر انبه در جهان معرفی شود. با همت مسئولان سال آینده انبه میناب باید از فرودگاه میناب به کل جهان صادر شود.

گفتنی است در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره انبه و یاسمین گل میناب از گواهینامه ثبت نشان جغرافیایی محصول انبه میناب رونمایی شد

کد خبر 4676464

منبع: مهر

کلیدواژه: میوه انبه فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب

نظری عضو شورای اسلامی بخش سندرک گفت: علت تصمیم مردم این بخش ناامنی است که قاچاق سوخت برای تردد دانش آموزان ایجاد کرده است.

نظری افزود: روزانه حدود ۳ هزار خودروی قاچاق سوخت از این منطقه تردد می‌کند که باعث ناامنی جاده‌ها شده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه سرویس دانش آموزان در این مناطق خودرو‌های وانت بار است و هر خودرو ۱۵ تا ۲۰ دانش آموز را جابجا می‌کند، خطر جانی شدید برای این دانش آموزان ایجاد شده است.

نظری گفت: اسکورت‌های خودرو‌های حامل سوخت بصورت مسلحانه مردم را تهدید می‌کنند تا راه را برای جابجایی سوخت قاچاق باز کنند.

این عضو شورای بخش سندرک افزود: در بیشتر موارد خودرو‌های حامل سوخت قاچاق هر دو مسیر جاده را در تصرف خود دارند و با سرعت زیاد در حال حرکت هستند.

 نظری گفت: دهستان بندر ۱۳ روستا با بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز دارد که همه این روستا‌ها تصمیم به تعطیلی مدارس خود گرفته اند.

وی همچنین از مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواست این مشکل را بصورت اساسی رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد