Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد مستضعفان گفت : تاکنون کار‌های عمرانی ۹۵ و نیم درصد از منطقه یک آزادراه تهران - شمال انجام شده است تاریخ انتشار: 10:54 - 04 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۲۷۷ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، پرویز فتاح دو روز پس از مراسم معارفه خود از منطقه یک آزادراه تهران - شمال بازدید کرد تا از نزدیک از روند و پیشرفت کار مطلع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این بازدید آزادراه تهران - شمال را پروژه بزرگی بیان کرد و گفت: این طرح سختی‌ها و پیچیدگی‌های خود را دارد.
فتاح آزادراه تهران - شمال را ویترین اقدامات عمرانی در کشور بیان کرد و افزود: باید هر چه سریعتر و با دقت کامل این طرح به بهره برداری برسد.
وی ضمن گفت‌وگو با کارگران و مهندسان منطقه یک آزادراه تهران - شمال از آنان خواست در سه شیفت کاری اقدامات عمرانی را انجام داده تا هر چه سریعتر این بخش از آزادراه به بهره برداری برسد.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون کار‌های عمرانی ۹۵ و نیم درصد از این قسمت بزرگراه انجام شده و ۴ و نیم درصد دیگر باقی مانده است.
فتاح با بیان این که از سال ۷۵ تا سال ۹۴ به علت بدقولی‌های شرکت چینی و با این ادعا که ایران مورد تحریم قرار گرفته و نمی‌توان تامین مالی خارجی و آورده برای این پروژه مشخص کرد، کار متوقف مانده بود، افزود: از سال ۹۴ تا امروز یعنی به مدت ۴ سال این پروژه پیشرفت خوبی داشته و به علت تحریم‌ها به هیچ عنوان معطل نمانده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بازدید آزاد راه بودجه تامین منابع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران شمال بازگشایی شد

ایسنا/مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی صفایی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال در پی سیلاب و ریزش کوه
  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد
  • انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال به علت سیلاب و ریزش کوه
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده