Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اغلب اعضا گروهک منافقین در آلبانی تروریست های دهه شصت در ایران هستند و به لحاظ جسمی توانایی انجام کارهای عملیاتی را ندارند و این گروهک آخرین تلاش های خود را برای بقا انجام می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد و اقدامات گروهک منافقین به خبرنگار راه آرمان گفت: گروهک منافقین یکی از پیچیده ترین گروهک های تروریستی دنیا است که از پیچیدگی بسیار بالایی برخوردار است و شیوه مدیریتی این گروهک سرکوب عناصر پایین دستی و اجبار کردن این عناصر به انجام کارهای پست و تحقیر آمیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با وضعیت فعلی منافقین در آلبانی اظهار داشت: با توجه به این که اغلب اعضا گروهک منافقین در آلبانی تروریست های دهه شصت در ایران هستند و به لحاظ جسمی توانایی انجام کارهای عملیاتی را ندارند لذا در کارهای فرودستی، رسانه ای و اطلاعاتی از آن ها به عنوان لشکر سایبری استفاده می شود.

هانی زاده تصریح کرد: گروهک تروریستی منافقین نه تنها توان انجام عملیات و تحرک را ندارد بلکه به یک گروهک مزاحم برای کشورهای غربی در طول چهار دهه گذشته تبدیل شده که از آن برای تضعیف ایران و ترور شخصیت های تاثیر گذار استفاده کرده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در حال حاضر تاریخ مصرف این گروهک به پایان رسیده و رهبران این گروهک تروریستی نمی دانند چگونه سیاست های خود را با غربی ها هماهنگ کنند.

خیابان های پاریس جولانگاه گروهک فرتوت منافقین

وی تاکید کرد: در حال حاضر این گروهک چند شاخه است، یک شاخه در پاریس و شاخه دیگر در آلبانی است که از افراد مسن منافقین تشکیل شده که کارایی لازم را ندارند و در پاریس هم تنها افراد میان سالی هستند که برای شرکت در تظاهرات علیه ایران در خیابان های پاریس ظاهر می شوند.

هانی زاده در گفتگو با خبرنگار راه آرمان ابراز کرد: آمریکا، اسرائیل و عربستان از وجود منافقین برای تهدید ایران استفاده می کنند ، گروهک تروریستی منافقین جایگاه خود را در دنیا از دست داده و به دریوزگی برای غرب، عربستان و اسرائیل مشغول است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: آمریکایی ها در عراق قصد داشتند از گروهک منافقین استفاده کنند که با مخالفت مردم عراق مواجه شدند لذا آمریکا این گروهک را به آلبانی تبعید کرد و این کشور به شدت مخالف حضور گروهک است.

وی بیان کرد: محدودیت های زیادی دولت آلبانی برای گروهک منافقین قائل شده و آن ها را در یک منطقه تحت حفاظت دولت آلبانی قرار داده لذا این دولت منافقین را عناصری مزاحم برای خود تلقی می کند.

هانی زاده یادآور شد: درون این سازمان اختلافاتی وجود دارد و افرادی که در این گروهک در آلمان حضور دارند به لحاظ جسمی به شدت دچار فرسایش شده اند از سوی دیگر رهبران منافقین هم بی رحمانه و مانند نازی ها در جنگ دوم جهانی با اعضا رفتار می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد: این گروهک گاهی به سمت عربستان گاهی به سمت اسرائیل ، آمریکا و کشورهای غربی متمایل می شود و در تلاش است تا حضور خود را همچنان در صحنه حفظ کند.

اصول و ارزش های انقلاب اسلامی عامل پناه توابین در آغوش ایران

وی اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران همیشه نگاهی انسانی ، اسلامی و عاطفی نسبت به  افراد فریب خورده دارد و افرادی که به عنوان توابین توانستند از اردوگاه های جهنمی منافقین فرار کنند به آغوش ایران پناه آوردند.

هانی زاده در خاتمه گفت: ایران می توانست از آن ها انتقام گیرد اما هیچ گاه در اصول و ارزش های انقلاب مساله انتقام جویی وجود ندارد و جمهوری اسلامی ایران با آغوشی باز پذیرای عناصر فراری و توابین است مشروط بر اینکه واقعا و حقیقتا از راهی که بی هدف برگزیدند باز گردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد

ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) کوچه شعبانیه و ورود آب به زیرزمین برخی از خانه‌ها و مغازه ها، به دستگاه‌های امدادی و خدماتی اطلاع داده شد و در پی آن عوامل امدادی شهرداری اعم از گشت ساختمان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، نیرو‌های عمرانی و خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب و همچنین نیرو‌های امدادی هلال احمر و پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند.

با حضور دستگاه‌های امدادی در محل مشاهده شد که ترکیدگی در لوله اصلی آب رخ داده و به دنبال آن آب به زیرزمین برخی از ساختمان‌های مجاور وارد شده است که بلافاصله عملیات تخلیه آب از سوی آتش نشانی و خدمات ایمنی و آبفا آغاز شد.

عوامل پلیس راهور نیز بخش‌هایی از این خیابان را مسدود کرده و آتش نشانان با همکاری ماموران شرکت آبفا از جاری شدن بیشتر آب و نفوذ آن به اماکن اطراف جلوگیری کردند. عملیات تخلیه آب با پمپ‌های آب در حال انجام است و دستگاه‌های امدادی و خدماتی با استفاده از تجهیرات موجود اقدام به ایمن سازی محل کردند. همچنین هماهنگی‌های لازم درخصوص اسکان موقت شهروندانی که ساختمان‌های آنها دچار آسیب شده است، انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)