Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران در بازدید از شعبه اخذ رای مکتب‌الصادق محله ستارخان در انتخابات شورایاری‌ها گفت: این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد که به تبع آن، درصد خطا نیز پایین می‌آید. ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیروز حناچی در حاشیه بازدید از شعبه مکتب‌الصادق واقع در محله ستارخان پس از رای دادن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورایاران در حقیقت نزدیک‌ترین نهادی است که در محلات حضور دارند و در واقع می‌توانند درخواست‌های مردم را به شورای شهر منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 4 دوره از انتخابات شورایاری‌ها در ادوار گذشته برگزار شده و در واقع پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در بیش از 350 محله امروز در حال برگزاری است.

شهردار تهران ادامه داد: این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و در واقع بیش از 7 هزار و 150 صندوق برای این انتخابات در نظر گرفته شده است.

حناچی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با حضور در شعب رای، اقدام به انتخاب 9 نفر از کاندیداها به عنوان شورایاری‌ها کنند و در واقع در سیستم الکترونیکی انتخابات آرای باطله نداریم و درصد خطا نیز کاهش خواهد یافت.

وی در ارتباط با تعداد کاندیداهای شرکت کننده در این دوره از انتخابات گفت: بیش از 12 هزار نفر در این دوره از انتخابات کاندیدا شدند که بیش از 20 درصد کاندیداها را بانوان و 50 درصد از کاندیداها را جوانان تشکیل می‌دهند.

شهردار تهران درباره زمان اعلام نتایج شورایاری‌ها گفت: بر اساس آیین‌نامه انتخابات شورایاری‌ها در دو مقطع دو ساعته در صورت نیاز تمدید خواهد شد و در واقع نتیجه پایانی دو ساعت بعد از پایان رای‌گیری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ چگونه در صندوق‌ های الکترونیکی رأی دهیم؟

بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روشن خواهد شد. قرار است دومین مرحله از این انتخابات در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار شود.

دریافت 34 MB

خبرنگار: مریم همتی / گوینده: فرگاه افشار / تدوینگر: محمدرضا زمانیان

دیگر خبرها

  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • راند دوم
  • ویدیو/ چگونه در صندوق‌ های الکترونیکی رأی دهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران