Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@20:20:49 GMT

صدور قبض سبز برق از ابتداي مهر

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۱۲۰۴

صدور قبض سبز برق از ابتداي مهر

خبرگزاری آریا- مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر از صدور قبض سبز و حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور از اول مهر خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا، هادی مدقق در گفتگو با رسانه ملی حذف قبوض کاغذی را در جهت طرح تحول دیجیتال دانست و افزود: برای اجرای این طرح از همه درگاه‌های پرداخت قبوض از جمله پیامک، وب سایت و اپلیکیشن قابل نصب بر موبایل استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه صدور قبض الکترونیکی و پرداخت با تلفن همراه از سال‌های گذشته عملیاتی شده بود گفت: این روش خیلی فرا گیر نشد که امیدواریم فرهنگ این طرح نیز مانند دیگر فرآیند نهادینه شود.
مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیربا اشاره به اینکه تاکنون 70 درصد اطلاعات مشترکین و تلفن‌های همراه آنان جمع آوری شده است ادامه داد: درماه‌های گذشته قبض برق کاغذی در چند استان کشور حذف شده است.
مدقق با بیان اینکه 36 میلیون مشترک برق در کشور وجود دارد گفت: شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور برای دریافت و آموزش نحوه ارسال اطلاعات مستاجرین، برچسب‌هایی روی کنتور‌های برق نصب می‌شود که اطلاعات قبض در آن درج شده است.
وی با اشاره به هزینه بر بودن اجرای طرح گفت: اجرای این طرح تحولی در پی خواهد داشت که ارزش افزوده آن شامل حال همه جامعه می‌شود.
مدقق موضوع حفظ محیط زیست را مهم‌ترین هدف اجرای این طرح دانست و افزود: مشترکین می‌توانند اطلاعات مربوط به قبوض برق را از سایت شرکت‌های توزیع برق دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صدور قبض سبز برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود

رضا ربانی در جلسه اطلاعات مکانی و پروژه ملی جی نف گفت: بر اساس این پروژه همه اماکن کشور دارای شناسنامه می‌شوند تا در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

او گفت : جی نف امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد و همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

رضا ربانی گفت: شاهد عقب ماندگی ۴ ساله در این پروژه هستیم که باید تا دو سال آینده جبران شود.

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران گفت: تا کنون ۳۹ میلیون مکان در این اطلاعات ثبت شده است.

ربانی، مهم‌ترین شاخصه در این پروژه را کمک به شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و کسب و کار عنوان کرد و گفت : این پروژه باعث ایجاد هویت مکانی در کشور می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی هم گفت: در سطح کشور کسب رتبه در شاخص‌ها بستگی به توانمندی‌های هر استان دارد لذا دستگاه‌های اجرایی با تشکیل جلسات چالش‌ها و موانع این پروژه را سریع‌تر حل کنند.

عبدالصمد صفر نژاد با عنوان اینکه در ۱۲ استان کشور در حوزه شهری این پروژه به شکل مطلوب اجرایی شده است، گفت: این قانون لازم الاجراست و همگی برای اجرای آن تسریع داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات