Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@03:41:07 GMT

افزایش تجهیزات بیمارستان علامه بهلول گناباد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۱۷۷۵

افزایش تجهیزات بیمارستان علامه بهلول گناباد

سه طرح عمرانی روز جمعه با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گناباد به بهره برداری رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: این طرحها شامل مرکز آزمون صلاحیت های بالینی، مرکز آموزش مهارت های بالینی و مجموعه آزمایشگاه های مهندسی بهداشت محیط این دانشگاه است که در مجموع با یک هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا و هزینه ۴۰ میلیارد ریال ساخته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دکتر جواد باذلی افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین امروز در سفر به این شهرستان از طرحهای در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی گناباد شامل بخش سوختگی، مسکن پزشکان متخصص بیمارستان علامه بهلول گنابادی و استخر مجموعه پردیس این دانشگاه بازدید کرد.
وی اظهار داشت: بخش سوختگی بیمارستان علامه بهلول گنابادی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در دست اجراست و برای ساخت  آن تاکنون ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است و طرح احداث مسکن پزشکان متخصص نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و هزینه ۹۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.
وی گفت: استخر پردیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال ساخت است و برای احداث آن تاکنون ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.
بازدید از بیمارستان آیت الله مدنی بجستان نیز از دیگر بخش های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این خطه است.
دانشگاه علوم پزشکی گناباد با ۲ بیمارستان علامه بهلول گنابادی و آیت الله مدنی، ۶۳ مرکز سلامت و خانه بهداشت و ۱۵ پایگاه اورژانس مشغول ارائه خدمت به مردم شهرستانهای گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی است.
هم اکنون بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مردم شهرستانهای گناباد و بجستان زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.
چهار دانشگاه علوم پزشکی گناباد، مشهد، تربت حیدریه و سبزوار و ۲ دانشکده پزشکی نیشابور و تربت جام در استان خراسان رضوی فعال است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیمارستان علامه بهلول گناباد بیمارستان علامه بهلول گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو 100  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری