Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:42:10 GMT

دستگیری ١٣ حفار غیرمجاز و کشف ٣ دستگاه فلزیاب در همدان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۲۲۹۰

دستگیری ١٣ حفار غیرمجاز و کشف ٣ دستگاه فلزیاب در همدان

سرهنگ حاجی عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی یک ماه گذشته ١٣ نفر در رابطه با حفاری غیرمجاز و استفاده از فلزیاب بدون مجوز دستگیر شده‌اند.

وی گفت: عوامل یگان حفاظت میراث فرهنگی استان همدان در شهرستان‌های همدان، بهار و رزن طی عملیات جداگانه به همراه عوامل نیروی انتظامی به محل‌های گزارش شده اعزام و موفق به کشف ٣ دستگاه فلزیاب بدون مجوز و دستگیری ۶ نفر در همین رابطه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان همدان در ادامه افزود: در شهرستان‌های اسدآباد و فامنین نیز در عملیات مشترک یگان حفاظت و نیروی انتظامی تعداد ٧ نفر حین حفاری غیرمجاز دستگیر و ادوات حفاری از قبیل بیل و کلنگ، کپسول اکسیژن و لباس ضد حریق کشف و ضبط شد.

سرهنگ حاجی عزیزی گفت: متهمان برای برخورد قانونی تحویل مرجع قضائی شده‌اند.

کد خبر 4676586

منبع: مهر

کلیدواژه: حاجی عزیزی حفاری غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با دارندگان موتورسنگین‌های غیرمجاز در شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت دیگر توقیف شد. 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از منزلی که در آن اقدام به نگهداری موتورسیکلت سنگین غیر مجاز می‌شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز فاقد مدرک را کشف کردند.

سرهنگ امیرسبتکی با تأکید بر اجرای طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های غیر مجاز بطور مستمر در طول سال از شهروندان خواست تردد اینگونه وسایل نقلیه را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • دستگیری دو نفر به دلیل تخلیه نخاله در حریم یک تپه تاریخی در البرز
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند