Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: فرزندان بام ایران همچون سال گذشته خوش درخشیدند و برای بار دوم موفق به کسب عنوان قهرمان قهرمانان در رقابت های چهارمین جشنواره کشوری شمیم خانواده ویژه همسران و فرزندان دختر کارکنان سپاه شدند.

سردار علی محمد اکبری افزود: از همکاری صمیمانه همه مسولان استانی و مدیران کل ادارات بویژه حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان و استاندار محترم و معاونین استاندار و مدیران کل ادارات، رئیس دانشگاه شهرکرد و مدیرکل آموزش و پرورش استان در آئین افتتاحیه و همکاری همه مجموعه ها در برگزار جشنواره کشوری شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام کمال تقدیر و تشکر را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک کسب عنوان قهرمان قهرمانان از سوی نمایندگان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جشنواره شمیم خانواده؛ برای همه میهمانان و شرکت کنندگان در این جشنواره که برخی از آنها قبل از ظهر امروز جمعه 4مرداد و مابقی نیز عصر این روز استان چهارمحال و بختیاری را ترک می کنند، آرزوی موفقیت و سفر با سلامت کرد.

سردار اکبری، گفت: این جشنواره با تلاش شبانه روزی همکاران عزیز در سپاه استان چهارمحال و بختیاری و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی، با صحت و سلامت به اتمام رسید و طبق نظرسنجی های انجام شده و گفتگوهای رسانه ای، اکثر میهمانان از میزبانی و پذیرایی مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری ابراز رضایت کردند.

نصراله علی بیگی، دبیر برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده نیز به خبرنگار ما گفت:  در این دوره، سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با کسب 540 امتیاز و اخذ 12 مدال طلا، 2 مدال نقره و دو مدال برنز به مقام قهرمان قهرمانان دست یافت و نیروی زمینی سپاه با 340 امتیاز و سپاه استان های اصفهان و قم مشترکاً با 180 امتیاز توانستند رتبه های دوم و سوم را از آن خود کنند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اختتامیه جشنواره جشنواره شمیم خانواده قهرمان قهرمانان مدال رنگارنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است