Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس آثار استاد هاشمی نسب نمین شنبه ٥ مردادماه ساعت ٥ عصر با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در نگارخانه کوثر واقع در میدان نقش جهان برپا می‌شود.

سید عبدالله هاشمی نسب نمین پیشکسوت عکاسی اصفهان که عکس های او به نوعی تاریخ اصفهان در چند دهه اخیر  محسوب می شود، در 16 آذر 1310 متولد شد، استاد هاشمی فرزند سید هاشم در 5 سالگی مادر خود را از دست داد و با پدرش که مسئول بیمارستان راه‌آهن ایران در آن زمان بود در کنار خواهر 3 ساله و نامادری خود زندگی می‌کرد،

در این نمایشگاه تعدادی اثر عکاسی با موضوعات و ابعاد مختلف به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه از ٥ تا ١٧ مردادماه صبح‌ها از ساعت ٩:٣٠ تا ١٣ و عصرها از ساعت ١٧ تا ١٩ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به آثار هنری می‌باشد.

خاطرنشان می‌شود، نگارخانه کوثر از نگارخانه های وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان است که در میدان نقش جهان فعالیت می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ایران جهان رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس

 به مناسبت گرامیداشت هفته معلم هفده نفر از هنرمندان شهرستان سلماس آثار نقاشی خود را در حمام تاریخی شیخ این شهرستان در معرض دید عموم قرار دادند.

در این نمایشگاه هنری که تا ۱۸ اردیبهشت برای بازدید عموم برپا شده است بیش از ۱۵۰ اثر نقاشی در سبک‌های رنگ روغن، سیاه قلم، تکنیک پاستیل، و نقاشی خط  به نمایش گذاشته شده و امکان خریداری و سفارش اثر‌ها برای علاقمندان امکان پذیر است.

طراحی چهره به ویژه  چهره مقام معظم رهبری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، استاد شهریار،و شخصیتهای دینی و سیاسی موضوع اصلی آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه گروهی در سه روز گذشته بیش از ۵۰۰ نفر بازدید کننده داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • چرا باید انسان‌ در «عکس‌های منظره‌» باشد؟
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • با عشق به ایران در ارمنستان