Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@22:04:16 GMT

کومان: از حضور لروی سانه در بایرن استقبال می‌کنم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۲۶۷۵

کومان: از حضور لروی سانه در بایرن استقبال می‌کنم

به گزارش وانانیوز، 

بعد از رفتن آرین روبن و فرانک ریبری از جمع مونیخی‌ها،‌ تیم قهرمان بوندس‌لیگا هم اکنون 2 وینگر در اختیاردارد.

این نفرات کینگسلی کومان و سرژه گنابری هستند. طبیعی است با حضور وینگرهای جدید رقابت فشرده‌تری برای حضور در ترکیب باواریایی‌ها ایجاد خواهد شد.

اما ستاره‌ای مثل کومان، بازیکنی است که از رقابت با رقیب،‌ استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که هر روز از روز قبل،‌بیشتر در مورد حضور احتمالی «لروی سانه»،‌فوروارد منچسترسیتی در تیم سرخ‌پوش صحبت می‌شود، کومان به خبرنگار بیلد اظهارداشت:بدیهی است که بایرن به یک یا دو وینگر دیگر نیاز دارد. از نظر من،‌ حضور سانه در بایرن،‌ اتفاقی خوش خواهد بود.او بازیکی فوق‌العاده است.

وی ادامه داد: بازیکن هم‌پستی با او هستم اما از حضورش در اینجا استقبال می‌کنم.

این بازیکن که در گذشته بیشتر از بقیه با مشکل مصدومیت مواجه شده،‌ افزود:اکنون ما حداقل 2 وینگر کمتر از گذشته در کادر داریم. این موضوع به من می‌گوید که اجازه ندارم مصدوم شوم.بلکه همواره دراوج بمانم.

کومان در سال 2015 با ترک یوونتوس به بایرن پیوست.او در دو سال نخست حضورش به عنوان بازیکن قرضی در اختیار باواریایی‌ها بود.

اما در سال 2017 با وی قرارداد  قطعی بسته شد.

بازیکن یک متر و هفتاد و هشت‌ سانتی‌‌متری پرورش‌یافته آکادمی پاری‌سن‌ژرمن است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم

روز اول سیزدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» که با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است سپری شد و اما نکته قابل توجه حضور کم‌رنگ مسئولین در این جشنواره بود که به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساغر کتابی، جشنواره تیتر سیزدهم صبح امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور برخی از مسئولان و معاونت‌های فرهنگی و دانشجویانی که از دانشگاه‌های مختلف به شهر مشهد مقدس آمده بودند، در دانشگاه فردوسی افتتاح شد.

بنا به گفته متین منتظمی، دبیر این جشنواره، ۱۲۰ اثر برتر در ۴۲ دسته در این دوره حضور دارند.
در جشنواره امسال آثار ارسالی در حوزه مجازی نیز مورد پذیرش و داوری قرار گرفتند و نگاه ویژه‌ای به بحث رسانه شده است. 

نکته جالب توجه روز اول اما عدم حضور مسئولین عالی وزارت علوم از جمله معاونت فرهنگی و اجتماعی یا رئیس دانشگاه میزبان جشنواره بود.

دانشجویانی که از سراسر کشور در این دوره از نشریات تیتر شرکت کرده‌اند انتظار دارند تا با دیدار بدون واسطه با مسئولین بتوانند دغدغه‌های حوزه نشریات را با آنها در میان بگذارند.

این جشنواره تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه فردوسی برپا بوده و دانشگاه‌های سراسر کشور در آن غرفه مخصوص به خود را دارند. دانشجویان آثار و انتشارات خود را در دید مخاطبان قرار داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم